Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

اپتوالکترونیک ، ابزار دقیق و پردازش داده ها

این ژورنال گزارشگر چندین زمینه رو به رشد تحقیقات فیزیکی و رایانه ای است. از ابتدای تأسیس آن طراحی و توسعه ابزار دقیق و سیستم های اندازه گیری خودکار را پوشش داده است. دامنه آن گسترش یافته است و شامل اتوماسیون مبتنی بر فناوری های لیزر و نوری الکترونیکی ، اپتیک لیزر و غیر خطی ، فناوری های اطلاعاتی جدید و سیستم های رایانه ای مسئله مدار است. امروز ، این مجله آکادمی علوم روسیه نتایج به موقع تحقیقات اساسی و کاربردی در مورد فیزیک حالت جامد ، اپتیک و هولوگرافی را در کاربردهای رایانه ها و تکنیک های اندازه گیری ارائه می دهد.   جنبه های فیزیکی میکرو و اپتوالکترونیک ؛ فناوری های اطلاعاتی نوری ، سیستم ها و اجزای سازنده ؛ برنامه های فیزیک لیزر ؛ سیستم های اندازه گیری خودکار؛ اتوماسیون تحقیق و توسعه علمی و اتوماسیون صنعتی ؛ سیستم های تجزیه و تحلیل و سنتز تصویر در زمان واقعی ؛ روش ها و سیستم های هوش مصنوعی در تحقیقات علمی و مدیریت ؛ شبکه های رایانه ای و سیستم های انتقال داده طراحی VLSI با کمک رایانه و موارد دیگر.

بررسی دقیق
Optoelectronics ، Instrumentation و Data Processing یک مجله معتبر است. ما از یک قالب بررسی همتایان نابینا استفاده می کنیم. تیم بازرسان ما شامل بیش از 150 متخصص داخلی و خارجی (80٪) هستند. میانگین دوره از ارسال تا اولین تصمیم در سال 2019 48 روز بود و از اولین تصمیم برای پذیرش 60 روز بود. میزان رد نسخه های خطی ارسالی در سال 2019 28٪ بود. تصمیم نهایی درباره پذیرش مقاله برای چاپ توسط هیئت تحریریه اتخاذ می شود.
هر داور دعوت شده ای که به دلیل تضاد منافع احساس می کند فاقد صلاحیت است یا قادر به بررسی نسخه خطی نیست ، باید سریعاً مراتب را به سردبیران اطلاع داده و دعوت را رد کند. بازرسان باید اظهارات خود را به روشنی مستدل و منطقی تنظیم کنند تا نویسندگان بتوانند از استدلال های بازبینی کننده برای بهبود نسخه خطی استفاده کنند. باید از انتقاد شخصی به نویسندگان خودداری شود. بازرسان باید در یک بررسی (i) هر اثر منتشرشده مرتبط که توسط نویسندگان ذکر نشده باشد ، (ii) هر چیزی که در انتشارات قبلی گزارش شده و به آن مرجع یا استناد مناسب داده نشده است ، اشاره کنند ، (ii) هرگونه شباهت یا همپوشانی قابل توجه با سایر نسخه های خطی (منتشر یا منتشر نشده) که از آنها دانش شخصی دارند.

ابزار و سیستم های اندازه گیری خودکار و اتوماسیون را بر اساس فناوری های لیزر و الکترونیکی تحت پوشش قرار می دهد
تحقیقات اساسی و کاربردی را در مورد فیزیک حالت جامد ، اپتیک و هولوگرافی در کاربردهای رایانه و تکنیک های اندازه گیری ارائه می دهد. جنبه های فیزیکی میکرو و اپتوالکترونیک ؛ فناوری های اطلاعاتی نوری ، سیستم ها و اجزا ؛ و خیلی بیشتر
مرتبط با آکادمی علوم روسیه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.