Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

مواد بیومدیکال

یک بحث جامع در مورد تحقیق و توسعه مواد زیستی معاصر ارائه می دهد

سازماندهی شده در یک دنباله که به دانشجویان مهندسی اجازه می دهد تا به تدریج در معرض مواد معمولاً ناشناخته مرتبط با زیست شناسی قرار بگیرند در حالی که روشها و کاربردهای جدید توصیف و کاربردهای مواد زیست پزشکی را ادغام می کنند.

شامل توضیحات عمیق در مورد خواص اساسی فلزات ، سرامیک ها و پلیمرهای مورد استفاده در پزشکی و همچنین مثال ها ، نمودارهای گویا ، تمرینات و خلاصه فصل در سراسر

  

این ویرایش دوم بحث جامعی از مواد معاصر مورد استفاده در تحقیقات و توسعه زیست پزشکی ارائه می دهد. سبک و ساختار نگارش آموزشی ، دانش آموزان را از مفاهیم اساسی لازم برای پیگیری کارهای تحقیقاتی و صنعتی در این زمینه رو به رشد علم پزشکی ، از جمله ویژگی های مواد زیستی ، فرایندهای بیولوژیکی ، سازگاری زیستی و کاربرد مواد در ایمپلنت ها و ابزارهای پزشکی ، در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. این جلد که توسط محققان برجسته در این زمینه نوشته شده است ، موضوعات مهم مرتبط با مهندسی پزشکی ، پزشکی و جراحی را برجسته می کند. متن بازبینی شده شامل به روزرسانی هایی است که پیشرفت های اخیر فناوری در مواد زیست پزشکی را منعکس می کند. این شامل اطلاعاتی در مورد روشهای جدید توصیف و کاربردهای مواد زیست پزشکی است و شامل پیشنهاداتی است که توسط خوانندگان و مربیان با استفاده از ویرایش اول در طول سالها ارائه شده است. این کتاب درسی خوانندگان را به مقدمه توسعه مواد زیست پزشکی می رساند و به دانشجویان تحصیلات تکمیلی طعم چگونگی تغییر رشته را می دهد و در عین حال به عنوان مرجع مفیدی برای پزشکان و مهندسان عمل می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.