Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

حکاکی بر روی دست اندازها: حکاکی لیزری با اتصال روتاری

  

مزایای حکاک لیزری با اتصال روتاری

حکاکی لیزری به یک روش تولید استاندارد برای بسیاری از مشاغل کوچک و بازارهای صنعتی تبدیل شده است. پیشرفتهای مستمر در فناوری لیزر راه را برای حکاکان لیزری CO2 در مقیاس صنعتی هموار کرده است.


از نظر اجزاء و مواد ، به سختی می توان نکات برجسته موثر ، خلاق ، کارآمد و محبوب حکاکی چوب ، اکریلیک ، چرم و شیشه را شکست داد.


در حال حاضر ، به همان اندازه که مردم دوست دارند با مواد اکریلیک و چوب آزمایش کنند ، لیوان های چوبی نیز به یک انتخاب محبوب برای حکاکی لیزری تبدیل شده اند.


با استفاده از دستگاه حکاکی لیزری CO2 با ضمیمه دوار می توانید متن و تصاویر واضح را بر روی ظروف فولادی ضد زنگ حک کنید. از لیوان های سرامیکی گرفته تا ظروف یتی گرفته تا بطری های Hydro Flask ، سطح شخصی سازی که می توانید بر روی ظرف ها انجام دهید بی حد و حصر است.


وظایف حکاک لیزری با ضمیمه روتاری دقیقاً چیست؟

دستگاه های حکاکی لیزری با اتصالات دوار دارای یک واحد قابل تنظیم برای قرار دادن اجسام افست و مخروطی هستند. به طور مشابه ، آنها غلتک های متحرک دارند. یک حکاک لیزری بزرگ با اتصال دوار معمولاً دارای یک اتصال چهار پین است.


این کانکتورهای چهار پین راه اندازی را برای کاربران آسان تر می کند زیرا نیازی به منبع تغذیه اضافی یا درایور موتور ندارید. در عوض ، می تواند به طور کامل از راننده موتور حکاک لیزری فعلی شما کار کند.


سایر محصولات کنترل و آزادی حکاکی بیشتری را ارائه می دهند ، مانند بطری ، فنجان ، قطعات عتیقه گرد و لوله های مختلف.


بهترین شیوه های حکاکی لیزری تامپلر

تمرکز دستی

اگر یک چوب لول کاملاً استوانه ای ندارید ، باید متمرکزترین قسمت میانی را برای تمرکز بر روی هدف خود انتخاب کنید. در نتیجه ، تنوع بین افراط چندگانه در محدوده شما را به حداقل می رساند.


از سوی دیگر ، ممکن است درجاتی از واریانس وضوح تصویر را پیدا کنید. با این حال ، شما باید یک منطقه نقطه وسط را انتخاب کنید تا مطمئن شوید تفاوت ها محسوس نیستند.


از لمس اضافی خودداری کنید

شاید هدف شما تلاش برای رسیدن به کمال باشد ، اما مینیمالیسم کلید حکاکی لیزری با ضمیمه دوار است. در واقع ، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید زیاده روی است.


به عنوان مثال ، مطمئن شوید که می توانید روکش را مشخص کنید و آن را روان یا ضخیم نکنید. به طور مشابه ، پوشش را به صورت سریع و کوتاه بمالید.


جعبه وایر فریم

هدف شما این نیست که علامت گیرنده را به صورت بی فکر نشان دهید. در عوض ، از پیش نمایش زنده از طریق قاب سیم برای دیدن تصویر حکاکی نهایی خود استفاده کنید. نیازی نیست که یک دانشمند موشک باشید تا بتوانید کاسه سنگ را در قسمت دوار قرار دهید. باز هم ، برای جلوگیری از خطاها ، از پیش نمایش استفاده کنید.


مواد مناسب را انتخاب کنید

همیشه بشقاب های بدون روکش را به جای روکش پلیمری که دارای تصعید رنگ هستند انتخاب کنید. درک این نکته ضروری است که پوشش پلیمری اجازه نمی دهد Cermark به درستی با سطح بچسبد.


مزایا و محدودیت های حکاکی روی دست اندازها با پیوست روتاری

با لیوان های بطری از جنس استنلس استیل می توانید نوشیدنی ها را در دمای گرم یا سرد به مدت طولانی نگهداری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.