Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

کامپیوترهای کوانتومی چگونه کار می کنند؟

کامپیوترهای کوانتومی چگونه کار می کنند؟

رایانه هایی که ما در حال حاضر از آنها استفاده می کنیم مانند رایانه های رومیزی ، لپ تاپ ها ، تلفن های هوشمند یا رایانه های لوحی به عنوان کامپیوترهای دودویی نیز شناخته می شوند ، زیرا همه عملکردهای این ابزارها بر اساس شماره دودویی 1 و 0 است.
  
برای انجام محاسبات ، یک کامپیوتر باینری از پردازنده دارای ترانزیستور است و هر ترانزیستور می تواند در حالت روشن یا خاموش باشد که به معنی بله یا خیر است. در نمایش صحنه ، یک و خارج از مرحله نشان دهنده صفر است. 0 و 1 در رایانه دودویی که برای انجام محاسبات استفاده می شود bites نامیده می شود.

از سوی دیگر ، رایانه کوانتومی از بایت کوانتومی یا Qubit برای انجام محاسبات استفاده می کند. Qubit برخی از عملکردهای اضافی را دارد که شما در گزش متوجه نمی شوید. در مورد نیش ، اطلاعات یا در 0 یا 1 وجود دارد ، اما در Qubit ، اطلاعات می توانند در مرحله 0 و 1 به طور همزمان باشند ، به همین دلیل است که یک کامپیوتر کوانتومی می تواند راه حل های پیچیده ریاضی را خیلی سریعتر حل کند.

رایانه کوانتومی می تواند جامعه ای را که در آن زندگی می کنیم از طریق امور مالی ، دفاعی و مراقبت های بهداشتی متحول کند ، و من از شما اطلاعی ندارم ، اما از همه 5 فناوری برتر آینده که ممکن است جهان را در این لیست تغییر دهند ، من مشتاقانه منتظر این هستم یک روز واقعیت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.