Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

رادیوبیولوژی

تعامل بین موجودات زنده و میدانهای الکترومغناطیسی (EMF) و تشعشعات یونیزه کننده را می توان به روشهای مختلفی مورد مطالعه قرار داد:


فیزیک تابش

شیمی تابش

زیست شناسی مولکولی و سلولی

ژنتیک مولکولی

مرگ سلولی و آپوپتوز

تابش الکترومغناطیسی سطح بالا و پایین و سلامت  

نرخ جذب خاص موجودات زنده

مسمومیت با اشعه

انکولوژی پرتو درمانی (پرتودرمانی در سرطان)

الکترومغناطیس

میدان الکتریکی و میدان مغناطیسی - ماهیت کلی آنها

الکتروفیزیولوژی - مطالعه علمی خواص الکتریکی سلولها و بافتهای بیولوژیکی.

زیست مغناطیس - خواص مغناطیسی سیستم های زنده (به عنوان مثال ، تحقیق دیوید کوهن با استفاده از تصویربرداری SQUID را ببینید) و Magnetobiology - مطالعه تأثیر آهن ربا بر سیستم های زنده. همچنین به تشعشع و سلامت الکترومغناطیسی مراجعه کنید

بیوالکترومغناطیس - خواص الکترومغناطیسی سیستمهای زنده و بیوالکترومغناطیس - مطالعه تأثیر میدانهای الکترومغناطیسی بر سیستمهای زنده.

الکتروتراپی

پرتو درمانی

رادیو ژنومیکس

درمان الکتروشوک

تحریک مغناطیسی فرا جمجمه ای - یک جریان الکتریکی قدرتمند ، میدان مغناطیسی گذرا و متمرکز فضایی ایجاد می کند که می تواند به پوست سر و جمجمه یک موضوع نفوذ کرده و باعث ایجاد فعالیت الکتریکی در سلول های عصبی در سطح مغز شود.

تصویربرداری رزونانس مغناطیسی - یک میدان مغناطیسی بسیار قوی برای به دست آوردن تصویر سه بعدی از چگالی مولکولهای آب مغز استفاده می شود و ساختارهای مختلف آناتومیکی را آشکار می کند. یک تکنیک مرتبط ، تصویربرداری رزونانس مغناطیسی عملکردی ، الگوی جریان خون در مغز را آشکار می کند و می تواند نشان دهد که کدام قسمت های مغز در یک کار خاص نقش دارند.

جنین زایی ، موجودیت نژادی و زیست شناسی تکاملی - رشته ای که باعث ایجاد بسیاری از نظریه های زمینه ای علمی شده است.

زیست انرژی - مطالعه تبادل انرژی در سطح مولکولی سیستم های زنده.

روانپزشکی بیولوژیکی ، مغز و اعصاب ، روانشناسی ایمونولوژی

بیولومینسانس - یک فسفرسانس مشخص در قارچ ها ، موجودات اعماق دریا و غیره ، در مقابل بیوفوتون - یک تابش الکترومغناطیسی بسیار ضعیف تر ، که توسط الکساندر گورویتچ ، کاشف آن ، نوعی سیگنال دهی تصور می شود.

فعالیت سیستم های بیولوژیکی و نجومی ناگزیر زمینه های مغناطیسی و الکتریکی ایجاد می کند که می توان آنها را با ابزارهای حساس اندازه گیری کرد و گاهی اوقات به عنوان پایه ای برای ایده های "باطنی" انرژی پیشنهاد شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.