Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

میکروسکوپ پروب اسکن

  

معرفی

این کتاب که توسط سه متخصص برجسته در این زمینه نوشته شده است ، تمام جنبه های اساسی میکروسکوپ پروب اسکن را توضیح داده و توضیح می دهد. تأکید بر طرح آزمایشی و روشهای مورد نیاز برای بهینه سازی عملکرد روشهای مختلف توصیف شده است. این کتاب نه تنها اصول فیزیکی پشت این تکنیک رایج را پوشش می دهد ، بلکه سوالات مربوط به طراحی سازها ، ویژگی های اساسی حالت های مختلف تصویربرداری و مصنوعات مکرر را نیز مورد بررسی قرار می دهد. برنامه های کاربردی جدید و آخرین نتایج تحقیق ارائه شده است ، و کتاب با نگاهی به چشم اندازهای آینده اسکن میکروسکوپ کاوشگر ، در حالی که تکنیک های مرتبط در زمینه علوم نانو را نیز مورد بحث قرار می دهد ، به پایان می رسد.


این ویرایش دوم شامل به روزرسانی های علمی اساسی است که آخرین تحقیقات را منعکس می کند و همچنین پیشرفت های جدیدی در تکنیک هایی مانند تصویربرداری زیر مولکولی توسط میکروسکوپ نیروی اتمی (AFM) ، AFM چند فرکانسی ، تصویربرداری با سرعت بالا از مواد بیولوژیکی ، اسکن میکروسکوپ اشعه ایکس ، و پراکندگی رامان با نوک.


این کتاب به عنوان یک راهنمای عمومی و کاربردی برای انواع کلاس هایی که به بررسی میکروسکوپ پروب اسکن می پردازند ، عمل می کند. این برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسی ارشد ، چه برای خودآموزی و چه به عنوان یک کتاب درسی برای یک دوره اختصاصی در این زمینه مناسب است. علاوه بر این ، این جزء ضروری هر دوره آزمایشگاهی میکروسکوپ پروب اسکن و منبع ارزشمندی برای تمرین محققانی است که در حال توسعه و استفاده از تکنیک های کاوش اسکن هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.