Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

اسکن چشم لیزری (SLO)

  

سوژه در یک پایه دندان قرار داده شده است که به گونه ای ثابت شده است که می توان سر را در سه بعد کنترل کرد. مردمک های فرد با استفاده از عامل اتساع اتساع می شوند تا نوسانات ناشی از محل اقامت به حداقل برسد. پس از گشاد شدن کافی چشم ها ، به فرد گفته می شود که هنگام سوار شدن بر روی یک هدف ثابت شود.


هنگامی که سوژه به درستی قرار می گیرد ، تصحیح و تصویربرداری از جلو موج صورت می گیرد. لیزر از آینه تقسیم کننده پرتو منعکس شده و سپس منعکس می شود. همانطور که در SLO کانفوکال ، نور باید از طریق یک آینه اسکن افقی و عمودی قبل و بعد از اسکن چشم عبور کند تا پرتو متحرک برای تصاویر سریعتر شبکیه در نهایت تراز شود. علاوه بر این ، نور از یک آینه تغییر شکل پذیر قبل و بعد از قرار گرفتن در معرض چشم منعکس می شود تا انحرافات نوری منتشر شود. لیزر از طریق مردمک چشم وارد چشم می شود تا ناحیه ای را که روی آن متمرکز شده است روشن کند و نور منعکس شده به همان ترتیب از آن خارج می شود. نور برگشتی از آینه ها از طریق اولین شکاف پرتو به شکاف پرتو دیگر منتقل می شود و در آنجا به طور همزمان به سمت یک لوله چندتایی (PMT) و به سمت یک آرایه حسگر پیشانی موج Shack -Hartmann هدایت می شود. نوری که به سمت تکثیر کننده نوری می رود از طریق سوراخ سوراخ میکروسکوپی کانونی متمرکز می شود تا نوری را که از صفحه مورد نظر منعکس نمی شود حذف کرده و سپس در PMT ثبت شود. نور هدایت شده به آرایه سنسورهای موج توسط لنزهای موجود در آرایه تقسیم شده و سپس برای تشخیص انحرافات نوری بر روی دوربین دستگاه همراه با بار (CCD) ضبط می شود. این انحرافات سپس از تصاویر ضبط شده در PMT کم می شوند تا وضوح جانبی بسیار افزایش یابد.



اسکن چشم لیزری (SLO) روشی برای معاینه چشم است. از تکنیک میکروسکوپ اسکن لیزری کانفوکال برای تصویربرداری تشخیصی از شبکیه یا قرنیه چشم انسان استفاده می کند.


به عنوان روشی که برای تصویر برداری از شبکیه با درجه حساسیت فضایی بالا استفاده می شود ، در تشخیص گلوکوم ، دژنراسیون ماکولا و سایر اختلالات شبکیه مفید است. این دستگاه با فناوری اپتیکال تطبیقی ترکیب شده است تا تصاویر واضح تری از شبکیه ایجاد کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.