Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

کتاب بیوفیزیک

بیوفیزیک: ابزارها و تکنیک ها ابزارها و تکنیک های تجربی و نظری بیوفیزیک را پوشش می دهد. این به هدف ، علم و کاربرد همه ابزارها و روشهای تجزیه و تحلیل علوم فیزیکی مورد استفاده در آزمایشگاههای تحقیقاتی کنونی می پردازد.

  

این کتاب ابتدا پیشینه تاریخی ، مفاهیم و انگیزه استفاده از جعبه ابزار علوم فیزیکی برای درک زیست شناسی را ارائه می دهد. سپس دانشجویان کارشناسی علوم فیزیکی را با دانش بیولوژیکی ضروری آشنا می کند.


متن متعاقباً بر روی تکنیک های بیوفیزیکی تجربی متمرکز می شود که در درجه اول اجزای بیولوژیکی را تشخیص داده یا نیروهای بیولوژیکی را اندازه گیری/کنترل می کند. نویسنده علم و کاربرد ابزارهای کلیدی مورد استفاده در تصویربرداری ، تشخیص ، اندازه گیری کلی و مطالعات متقابل زیست مولکولی را توصیف می کند ، که مقیاس های مختلف طول و زمان فرآیندهای بیولوژیکی را هم در لوله آزمایش و هم در موجود زنده شامل می شود.


با حرکت به ابزارهای نظری بیوفیزیک ، این کتاب روشهای محاسباتی و تحلیلی ریاضی را برای مقابله با سوالات بیولوژیکی چالش برانگیز از جمله سوالات سبک امتحانی در پایان هر فصل و همچنین تمرینات حل شده گام به گام ارائه می دهد. با بحث در مورد آینده این رشته هیجان انگیز به پایان می رسد.


برای موفقیت در صنعت ، دانشگاه و آژانس های حمایتی دولتی ، مبتکران آینده باید در زمینه علوم چندرشته ای آموزش ببینند. این کتاب درسی برای حل این چالش ، رهبران آینده را در مورد توسعه و کاربرد رویکردهای جدید علوم فیزیکی برای حل مشکلات پیچیده مرتبط با سوالات بیولوژیکی آموزش می دهد.


امکانات:


جعبه ابزار کامل و مدرن علوم فیزیکی از تکنیک های تجربی و تحلیلی ، مانند روشهای مجموعه انبوه ، ابزارهای تک مولکولی و روشهای سلول زنده و لوله آزمایش را ارائه می دهد.

شامل نمونه های کار شده برای محبوب ترین ابزارهای علوم فیزیکی ، از جمله نمودارهای کامل و خلاصه ای از علوم مربوط به کاربرد ابزار

درک مفاهیم کلیدی و سوالات بیولوژیکی را تقویت می کند

یک کتابچه راهنمای راه حل ها پس از پذیرش دوره واجد شرایط موجود است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.