Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

دایره المعارف فیزیک پزشکی

این دومین نسخه به روز شده دانشنامه فیزیک پزشکی شامل بیش از 3300 مدخل متقابل مرتبط با فیزیک پزشکی و فناوری های مرتبط است. مواد با بیش از 1300 شکل و نمودار پشتیبانی می شوند. دائرclالمعارف همچنین شامل بیش از 600 مترادف ، اختصارات و سایر مدخل های مرتبط است.

  

این دایره المعارف با بیش از 100 مشارکت کننده که در زمینه های مربوطه متخصص هستند ، روش ها و تجهیزات جدید و موجود در فیزیک پزشکی را شرح می دهد. این مرجع جامع حوزه های کلیدی رادیولوژی تشخیصی اشعه ایکس ، تصویربرداری رزونانس مغناطیسی (MRI) ، پزشکی هسته ای ، تصویربرداری اولتراسوند ، رادیوتراپی ، حفاظت در برابر اشعه (اعم از یونیزه کننده و غیر یونیزه کننده) و همچنین اصطلاحات کلی مرتبط را پوشش می دهد.


در کل به روز شده است تا شامل جدیدترین فناوری ها و پیشرفت های موجود در زمینه مانند پرتودرمانی پروتون ، تصویربرداری از کنتراست فاز ، توموگرافی کامپیوتری چند آشکارساز ، تصویربرداری سه بعدی/4 بعدی ، کاربردهای بالینی جدید روش های مختلف تصویربرداری و مقررات مربوط به تابش باشد. حفاظت و مدیریت


امکانات:


شامل بیش از 3300 مدخل همراه با نمودارها ، تصاویر ، فرمول ها ، خواندن بیشتر و مثالها

عناصر کلاسیک و جدیدترین موارد در تصویربرداری پزشکی ، پرتودرمانی و حفاظت در برابر اشعه را پوشش می دهد

مطالبی را در سطح قابل دسترس برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسی ارشد در فیزیک پزشکی و رشته های مرتبط و همچنین متخصصان و محققان پزشکی مورد بحث قرار می دهد.

فهرست مطالب

مقالات موجود در دائرclالمعارف بر اساس حروف الفبا فهرست شده اند ، اما می توانند در 7 گروه اصلی گروه بندی شوند: تصویربرداری رادیولوژی تشخیصی MR؛ پزشکی هسته ای؛ حفاظت در برابر اشعه ؛ رادیوتراپی ؛ تصویربرداری سونوگرافی ؛ عمومی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.