Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

نانو فوتونیک کاربردی

  

نقطه قوت این کتاب ترکیبی ماهرانه از بیان اصول اساسی نانو فوتونیک و تصویری از کاربردهای این فناوری است. در مورد دوم ، توجه به نور ، فتوولتائیک و سنسورها مورد توجه قرار می گیرد. این کتاب طیف وسیعی از بسترهای مواد از جمله مواد کلوئیدی و فوتونیک سیلیکون و همچنین فوتونیک های نیمه رسانای III-V را بیشتر آشنا می کند. با در نظر گرفتن زمینه های نوظهور نانو فوتونیک ، نویسندگان به درمان فرادمواد و نانو فوتونیک های الهام گرفته از زیست شناسی می پردازند.


رویکرد این است که به جای تلاش برای بررسی همه جزئیات ، ضروریات فیزیکی موضوعات مورد بررسی را ارائه دهیم. درک توسط نمودارها و شکلهای بسیار عالی بسیار افزایش می یابد. مشکلات گنجانده شده اند تا خواننده درک خود را آزمایش کند. مطالب بیشتر و منابع نیز در هر فصل گنجانده شده است.


آن دسته از خوانندگانی که به درک عمیق تری از فیزیک زیرین نسبت به آنچه در اینجا ارائه می شود نیاز دارند ، می توانند به مقدمه ای بر نانوفوتونیک ، اثر قبلی نویسنده اول جلد حاضر مراجعه کنند. یکی از ویژگی های مشترک این کتابها تلاش برای نشان دادن بافت تاریخی اثر است ، به ویژه با استفاده از پرتره های قلم و پرتره های واقعی بازیکنان کلیدی که موضوعات مهمی را در این زمینه پیش برده اند. در این رابطه ، ما می آموزیم که مایکل فارادی در سال 1857 کار روی نانو اپتیک را به انجمن سلطنتی گزارش داد. بنابراین این زمینه در واقع بسیار قدیمی است!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.