Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

مقدمه ای بر فیزیک در پزشکی مدرن

  
از اشعه ایکس گرفته تا لیزر گرفته تا تصویربرداری رزونانس مغناطیسی ، تحولات در تحقیقات فیزیک پایه به فناوری های پزشکی برای تصویربرداری ، جراحی و درمان با سرعت فزاینده تبدیل شده است. فیزیک با ژنتیک و زیست شناسی مولکولی پیوسته است تا بسیاری از آنچه در پزشکی مدرن و سلامت متفقین مدرن است را تعریف کند.

ویرایش سوم با پوشش طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی ، مقدمه ای بر فیزیک در پزشکی مدرن ، بر روی چاپ دوم پرفروش بیشتر کار می کند. بر اساس دوره های تدریس شده توسط نویسندگان ، این کتاب به پرسنل پزشکی و دانشجویان می پردازد تا کاربردهای مربوط به فیزیک را که در مراکز پزشکی پیشرفته یافت می شود ، کاوش کنند.

فصلهای اختصاص داده شده به برنامه که نیازی به آشنایی قبلی با فیزیک ، زیست شناسی یا شیمی ندارند و ریاضیات را به حداقل می رسانند ، به توضیحات کیفی ساده و مستقل پایبند هستند که از مثالها ، تصاویر ، کاربردهای بالینی ، محاسبات نمونه و تمرینات استفاده می کند. با تأکید بیشتر بر تصویربرداری دیجیتال و رایانه در پزشکی ، این متن به خوانندگان درک اساسی از کاربرد عملی هر مفهوم و علم اساسی پشت آن می دهد.

این کتاب مقدمه ای عالی برای نحوه کاربرد فیزیک در پزشکی در اختیار دانشجویان پزشکی قرار می دهد ، در حالی که دانش آموزان فیزیک را با فیزیک پزشکی آشنا می کند. هر فصل شامل نمونه های کار شده و لیست کاملی از مشکلات و سوالات است.

این که بسیاری از فناوری هایی که در این کتاب مورد بحث قرار گرفته بود ، چند سال پیش رویاهایی بود ، این کتاب را به همان اندازه جذاب و کاربردی می کند ، چه برای پزشکان و چه برای فیزیک که ممکن است روزی متوجه این پروژه شوند. آنها در حال کار بر اساس برنامه پزشکی بزرگ بعدی هستند.

امکانات:

· فن آوری های نوین و نوظهور پزشکی مانند توموگرافی انسجام نوری ، تصویربرداری از کنتراست فاز اشعه ایکس و تحویل دارو با واسطه سونوگرافی را معرفی می کند

· اسکنرهای ترکیبی برای تصویربرداری از سرطان و تداخل داروی مولکولی با MRI ، CT و PET را علاوه بر پرتودرمانی با شدت تعدیل شده و اشکال جدید درمان سرطان مانند پروتون و یون های سنگین را پوشش می دهد.

· تأکید بیشتری بر تصویربرداری و دوزیمتری دیجیتال از جمله نوآوری های اخیر در آشکارسازهای اشعه ایکس آرایه پیکسلی ، مبدل های ماتریس اولتراسوند و دوزیمترهای ذخیره مستقیم یون
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.