Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

مقدمه ای بر اپتیک کوانتومی

  

توضیحات کتاب

این کتاب یک تجدید نظر کامل برای معرفی آن در نظریه کوانتومی نور ، شامل پیشرفتهای قابل توجه و همچنین بهبود در ارائه نظریه و مفاهیم اساسی ، با تأکید مستمر بر جنبه های تجربی ارائه می دهد. نویسنده یک مرور کلی در مورد روشهای اصلی اندازه گیری مکانیکی کلاسیک و کوانتومی در اپتیک کوانتومی ارائه می دهد و خوانندگان را قادر می سازد تا مشکلات نوری کوانتومی را تجزیه و تحلیل ، جمع بندی و حل کنند. پوشش گسترده مفاهیم و ابزارها و تأکید عملی و تجربی آن ، آن را از سایر منابع موجود متمایز می کند. بحث های جدید درباره موضوعات به موقع مانند مفهوم فوتون و تمایز ، کل مطالب را به روز می کند.


ویژگی های کلیدی:


ارائه یک به روز رسانی کامل از یک کتاب درسی کلاسیک برای این زمینه.

دارای بسیاری از موضوعات جدید ، از جمله انسجام نوری ، تصویربرداری منسجم و نامنسجم ، تداخل سنجی بدون آشفتگی.

شامل فصل های جدیدی برای همبستگی نوسان شدت و تصویربرداری از شبح نور حرارتی ، و تصویربرداری دوفوتونی است.

ارائه یک بازنگری کامل در نظریه مقدماتی برای ارائه یک درمان منسجم و کامل.

بحث های مربوط به آزمایش های نوری نظریه کوانتوم ، آزمایش پوپر ، س questionsالات محل اینشتین و پاک کننده کوانتومی با تاخیر را گسترش می دهد.

فهرست مطالب

1. تئوری موج الکترومغناطیسی و اندازه گیری نور 2. نظریه کوانتومی نور: کوانتیزه میدان و فوتون 3. تئوری کوانتومی نور: حالت میدان کوانتیزه و فوتون 4. اندازه گیری میدان کوانتیزه و فوتون 5. تابش منسجم و غیر منسجم 6. پراش و تصویربرداری 7. انسجام مرتبه اول نور 8. انسجام مرتبه دوم-همبستگی نور 9. درهم تنیدگی کوانتومی 10. تداخل سنجی دو فوتونی I: تداخل دوفوتونی 11. تداخل سنجی دو فوتونی II: تداخل دو فوتونی میدان حرارتی 12. تصویرسازی کوانتومی 13. تشخیص همودین و تشخیص هترودین نور 14. آزمایش های نوری مبانی نظریه کوانتوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.