Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

تصویربرداری پزشکی برای متخصصان سلامت: فناوری ها و کاربردهای بالینی

  

شرح

رایج ترین فناوری های تصویربرداری و کاربردهای تشخیصی آنها را توضیح می دهد تا داروسازان و سایر متخصصان بهداشت و همچنین محققان تصویربرداری بتوانند علم تصویربرداری پزشکی را درک کرده و تفسیر کنند.


این کتاب داروسازان و سایر متخصصان بهداشت و محققان را برای درک و تفسیر تصویربرداری پزشکی راهنمایی می کند. این کتاب به دو بخش تقسیم شده و اصول اساسی و کاربردهای بالینی را پوشش می دهد. این رایج ترین فناوری های تصویربرداری و استفاده از آنها برای تشخیص بیماری ها را شرح می دهد. علاوه بر این ، نویسندگان نقش نوظهور تصویربرداری مولکولی از جمله PET را در تشخیص سرطان و ارزیابی اثربخشی درمان های سرطان معرفی می کنند. این کتاب دارای تصاویر بسیاری است و در مورد بسیاری از نمونه های مورد بیمار بحث می کند.


تصویربرداری پزشکی برای متخصصان سلامت: فناوری ها و برنامه های کاربردی بالینی فصل های عمیقی را ارائه می دهد که اصول اساسی: اشعه ایکس ، CT و فناوری ماموگرافی را توضیح می دهد. فناوری تصویربرداری پزشکی هسته ای ؛ تولید رادیونوکلئید و داروهای رادیو دارویی ؛ فناوری تصویربرداری رزونانس مغناطیسی (MRI) ؛ و فناوری تصویربرداری اولتراسوند همچنین فصلی نوشته شده توسط رادیولوژیست های متخصص در اصطلاحات به خوبی توضیح داده شده در مورد کاربردهای بالینی شامل: تصویر برداری قلبی. تصویربرداری ریه ؛ تصویربرداری از پستان ؛ تصویربرداری غدد درون ریز ؛ تصویربرداری از شکم ؛ تصویربرداری از دستگاه ادراری تناسلی ؛ تصویربرداری از سر ، گردن ، ستون فقرات و مغز ؛ تصویربرداری اسکلتی عضلانی ؛ و تصویربرداری مولکولی با توموگرافی گسیل پوزیترون (PET).


به داروسازان ، متخصصان بهداشت و محققان اصول اولیه فناوری تصویربرداری پزشکی را آموزش می دهد

همه ابزارهای معمول تصویربرداری-اشعه ایکس ، CT ، سونوگرافی ، MRI ، SPECT و PET را معرفی می کند و برنامه های تشخیصی آنها را شرح می دهد

توضیح می دهد که چگونه تصویربرداری مولکولی در تشخیص سرطان و در ارزیابی اثربخشی درمان های سرطان کمک می کند

شامل بسیاری از نمونه های کاربردی برنامه های تصویربرداری برای تشخیص بیماری های شایع است

تصویربرداری پزشکی برای متخصصان سلامت: فناوری ها و کاربردهای بالینی منبع مهمی برای داروسازان ، پرستاران ، فیزیوتراپ ها ، درمانگران تنفسی ، کاردرمانگران ، متخصصان رادیولوژی یا پزشکی هسته ای ، فیزیکدانان بهداشت ، رادیوتراپیست ها و همچنین محققان در زمینه تصویربرداری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.