Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

سوخت هسته ای

  

معرفی

پیگیری همجوشی هسته ای به عنوان یک منبع انرژی مستلزم دانش گسترده ای از چندین رشته است. اینها شامل فیزیک پلاسما ، فیزیک اتمی ، الکترومغناطیس ، علم مواد ، مدل سازی محاسباتی ، فناوری آهنربای ابررسانا ، شتاب دهنده ها ، لیزرها و فیزیک سلامت است. همجوشی هسته ای این موضوعات متفاوت را تقطیر و ترکیب می کند تا پایه ای مختصر و منسجم برای علم و فناوری همجوشی ایجاد کند. این برنامه تمام جنبه های فیزیک و فناوری را که زیربنای رویکردهای اصلی محدودیت مغناطیسی و اینرسی برای توسعه انرژی همجوشی هسته ای است ، بررسی می کند. این مقاله آخرین تحولات در این زمینه را شرح می دهد و ماهیت چند وجهی تحقیقات تلفیقی را منعکس می کند و دانشجویان پیشرفته و کارشناسی ارشد فیزیک و مهندسی را برای شروع موفقیت آمیز و متنوع در تحقیقات مرتبط با همجوشی آماده می کند.


همجوشی هسته ای منعکس کننده تحقیقات دکتر مورس در زمینه همجوشی مغناطیسی و اینرسی ، با همکاری آزمایشگاه های برتر جهان است و تجسم حرفه گسترده سی و پنج ساله وی در آموزش سه دوره در زمینه فیزیک پلاسمای همجوشی و فناوری همجوشی در دانشگاه کالیفرنیا ، برکلی است.


نظریه ، آزمایش و فناوری را در یک متن و مرجع واحد ترکیب می کند

به سبک مختصر نوشته شده است که هم برای فیزیکدانان و هم برای مهندسان قابل دسترسی است

محاسبات را با نظریه تحلیلی برابر ارائه می دهد

بر علوم پایه اساسی برای همه مطالب ارائه شده تأکید می کند


دکتر ادوارد مورس استاد مهندسی هسته ای در دانشگاه برکلی کالیفرنیا است. وی بیش از 140 نشریه در زمینه های فیزیک پلاسما ، ریاضیات ، فناوری همجوشی ، لیزرها ، منابع مایکروویو ، تصویربرداری نوترونی ، تشخیص پلاسما و برنامه های امنیت داخلی تألیف کرده است. او برای چندین سال بزرگترین منبع نوترونی تلفیقی در ایالات متحده را اداره می کرد. دکتر مورس که به طور مکرر از رسانه ها برای توضیح علم و فناوری زیربنایی سیاست ها و رویدادهای مربوط به انرژی هسته ای مشورت می کند ، مشاور و شاهد متخصص در کاربردهای نوترون های همجوشی برای اکتشاف نفت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.