Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

آزمایشگاه لیزر فیبر

  

لیزرهای فیبری خود را در طیف گسترده ای از کاربردهای علمی ، صنعتی و دفاعی ثابت کرده اند. در درجه اول ، این برنامه ها از یک یا چند جنبه زیر در معماری لیزر فیبر استفاده می کنند: بهبود مدیریت حرارتی ، عدم حساسیت به لنزهای حرارتی ، طراحی مدولار ، بسته بندی جمع و جور و محکم. با این حال ، تحقیقات و توسعه لیزری زیادی هنوز باید انجام شود ، به ویژه در زمینه لیزرهای قدرتمند "چشم ایمن" λ> 1.4 um.


به عنوان بخشی از برنامه MRI با بودجه ARO با عنوان "لیزرهای فیبر دار با قدرت بالا" که در سال 2006 آغاز شد ، LPL بر گسترش توسعه لیزرهای فیبر دوپ شده تولیوم که در طول موجهای 1800 تا 2100 نانومتر پوند فعالیت می کنند ، متمرکز شده است. ما لیزرهای CW تولید کننده <200 وات با طول موج باریک و قابل تنظیم ، لیزرهای Q سوئیچ تا 500 uJ با طول نبض <100 ns با سرعت تکرار 20 کیلوهرتز ، و لیزرهای فمتوسکند <150 fs با حداکثر قدرت نزدیک به 100 کیلو وات


علاوه بر این ، ما کاربرد این لیزرهای جدید را در زمینه های مختلف مانند انتشار جوی طولانی مدت ، پردازش مواد ، اپتیک غیر خطی ، آزمایش مواد نوری IR-IR و غیره مورد بررسی قرار می دهیم. آزمایشات مفهومی برای ایده های جدید برای آزمایش قطعات برای کمک به همکاران دانشگاهی و صنعتی خارجی ما در توسعه دستگاههای جدید و/یا اصلاح دستگاههایی که برای استفاده با لیزرهای ایتربیوم یا فیبر اربیوم طراحی شده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.