Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

فیزیک پروتون درمانی

توضیحات کتاب
این ویرایش دوم فیزیک پروتون درمانی با گسترش نسخه اول بسیار موفق ، به طور کامل بازسازی و به روز شده است و شامل چندین فصل جدید است. این کتاب که برای افراد تازه وارد در فیزیک پزشکی و متخصصان با تجربه تر در زمینه سرطان شناسی پرتویی مناسب است ، مروری عمیق بر فیزیک این روش پرتودرمانی ارائه می دهد و نیازی به جستجوی اطلاعات پراکنده در ادبیات فیزیک پزشکی را از بین می برد.
  
پس از ردیابی تاریخچه پروتون درمانی ، کتاب زمینه فیزیک اتمی و هسته ای لازم برای درک تعامل پروتون با بافت را بررسی می کند. سپس متن دوزیمتری شامل ارسال تیر ، جنبه های محافظ ، شبیه سازی های کامپیوتری ، سیستم های آشکارساز و تکنیک های اندازه گیری دوزیمتری مرجع را پوشش می دهد. مهم برای عملیات روزانه ، آزمایش پذیرش ، راه اندازی ، تضمین کیفیت و کالیبراسیون واحد مانیتورینگ بیان شده است. این کتاب به بحث برنامه ریزی درمان برای دوزهای یکنواخت و چند زمینه ای ، مفاهیم و الگوریتم های محاسبه دوز و دقت و عدم قطعیت برای اهداف غیر متحرک و متحرک می پردازد. تصویربرداری برای راهنمای درمان و همچنین نظارت بر درمان شرح داده شده است. در نهایت ، مفاهیم بیولوژیکی استفاده از پروتون ها از دیدگاه فیزیک مورد بحث قرار می گیرد.

این کتاب یک راهنمای عملی ایده آل برای پزشکان ، دوزیمتریست ها ، درمانگران پرتودرمانی و فیزیکدانانی است که قبلاً تجربه ای در زمینه سرطان شناسی پرتو داشته اند. این همچنین یک مرجع ارزشمند برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در برنامه های فیزیک پزشکی ، پزشکان در آخرین سال تحصیل در دانشکده پزشکی یا اقامت ، و کسانی است که به دنبال حرفه ای در فیزیک پزشکی هستند.

امکانات:

به روز شده با آخرین فن آوری ها و روش های موجود در این زمینه ، شامل تمام روش های تحویل پروتون درمانی ، از جمله اسکن پرتو و پراکندگی غیر فعال
جنبه های بالینی ، مانند برنامه ریزی درمان و تضمین کیفیت را مورد بحث قرار می دهد
بینش در مورد گذشته ، حال و آینده پروتون درمانی را از دیدگاه فیزیک ارائه می دهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.