Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

بررسی فیزیک پلاسما مدرن

  

این مجله مروری بین المللی توسط بخش فیزیک پلاسما انجمن انجمن های فیزیکی آسیا و اقیانوسیه هدایت می شود. هدف از آن این است که در زمینه فیزیک پلاسما و کاربرد آن شاخص باشد و نظرات و آموزشهای پیشرفته فیزیک پلاسما را منتشر کند. به طور خاص ، نظرات منتخب محققان برجسته و نظرات نهایی توسط برندگان S. S. Chandrasekhar و برندگان جایزه نوآوری پلاسما منتشر می شود. این مجله تمام زمینه های فیزیک پلاسما از جمله فیزیک اساسی و کاربردی مربوط به پلاسماهای طبیعی و آزمایشگاهی را پوشش می دهد.

فیزیک بنیادی پلاسما شامل کلیه رشته های اساسی مشترک در تمام زمینه های پلاسما مانند آشفتگی پلاسما ، MHD/سینتیک MHD و اتصال مجدد ، نظریه ژیروکینتیک ، حمل و نقل برخورد ، و فیزیک پلاسما ریاضی و غیره.

فیزیک پایه پلاسما شامل پلاسمای کوانتومی قوی ، گرد و غبار/پلاسمایی غیر خنثی ، فیزیک پلاسما در حال ظهور و همه "روشهای" رایج در فیزیک پلاسما مانند شبیه سازی پلاسما ، تشخیص پلاسما ، منابع پلاسما ، فرآیندهای اتمی و مولکولی در پلاسما.

فیزیک کاربردی پلاسما شامل پردازش پلاسما ، داروی پلاسما ، کشاورزی پلاسما ، کاربرد قدرت پالس و غیره

فیزیک پلاسما لیزری شامل همجوشی لیزری ، شتاب میدان بیداری لیزری ، مواد متراکم گرم ،

فیزیک پلاسمای فضایی و ژئومغناطیس

فیزیک پلاسما خورشیدی و آسترو

فیزیک همجوشی محدودیت مغناطیسی

مقالات مروری در مجله نه تنها با کیفیت عالی ، بلکه خوانایی بالا نیز مشخص می شوند. بنابراین مقالات منتشر شده به عنوان مطالبی معتبر برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و محققان جوان که کمتر با زمینه های تحت پوشش آشنا هستند ، عمل می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.