Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

هوش مصنوعی در بیوانفورماتیک

  

شرح

هوش مصنوعی در بیوانفورماتیک: از تجزیه و تحلیل Omics تا یادگیری عمیق و استخراج شبکه کاربردهای اصلی موضوع ، از تجزیه و تحلیل omics تا یادگیری عمیق و استخراج شبکه را بررسی می کند. این کتاب شامل یک مقدمه دقیق در زمینه بیوانفورماتیک است ، همچنین نحوه ادغام روشها در وظایف و فرایندها را بررسی می کند. علاوه بر این ، روش ها و نظریه ای را ارائه می دهد ، از جمله محتوا برای زمینه های نوظهور مانند تجزیه و تحلیل احساسات و تراز شبکه. بخشهای دیگر نحوه استفاده از هوش مصنوعی در کاربردهای بیوانفورماتیک ، از جمله تجزیه و تحلیل توالی ، تجزیه و تحلیل ساختار ، تجزیه و تحلیل عملکردی ، طبقه بندی پروتئین ، تجزیه و تحلیل omics ، کشف نشانگرهای زیستی ، بیوانفورماتیک بیولوژیکی یکپارچه ، تجزیه و تحلیل تعامل پروتئین ، تجزیه و تحلیل شبکه های متابولیک و موارد دیگر را مورد بررسی قرار می دهند.


ویژگی های کلیدی

پل شکاف بین علوم رایانه و بیوانفورماتیک را ترکیبی می کند و مقدمه ای بر روش های هوش مصنوعی را با مرور سیستماتیک کاربردهای آن در علوم زیستی ترکیب می کند.

خوانندگان را در جریان روندها و روشهای جاری در زمینه ای پویا و رو به رشد قرار می دهد

منابع کاملی را در اختیار معلمان دانشگاهی قرار می دهد که مفاهیم اساسی و همچنین برنامه های کاربردی را پوشش می دهد

خوانندگی

دانشجویان و محققان زیست پزشکی و علوم زیستی ، که روی بیوانفورماتیک ، بیولوژی سیستم ها ، بیولوژی مولکولی و بیوتکنولوژی کار می کنند. دانشمندان و مهندسان کامپیوتر که روی روش های هوش مصنوعی و کاربردهای آنها در بیوانفورماتیک کار می کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.