Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

چگونه متخصصان بهداشت می توانند از لیزر دندان برای کنترل عفونت در طول همه گیری و فراتر از آن استفاده کنند

  


به عنوان یک متخصص بهداشت دندان ، ایمنی و سلامت بیماران من اولویت اصلی من است. کنترل کلید واژه ها در حفظ محیط ایمن اداری و پرورش لبخندهای سالم ، کنترل عفونت است. در دفتر من ، ما همیشه در حال جستجوی جدیدترین و بزرگترین ابزارهایی هستیم که می تواند باکتری ها و ویروس ها را کاهش داده و به ما در رعایت پروتکل های دقیق کنترل عفونت کمک کند-اکنون بیش از هر زمان دیگری در شرایط همه گیری COVID-19. ما همچنین به دنبال ابزاری هستیم که منجر به روشهای کوتاهتر و زمان کمتر صندلی برای بیماران ، زمان بهبود سریعتر و استرس کمتر در کار شود. برای من تنها یک ابزار وجود دارد که همه این اهداف را برآورده می کند: لیزر دندان.


استفاده از لیزر برای جلوگیری از عفونت و کاهش باکتری در دهان

مزیت فوق العاده استفاده از لیزر توانایی انجام باکتری لیزری است که معمولاً به عنوان LBR شناخته می شود. فرآیند LBR به حذف باکتری های موجود در دهان که باعث التهاب می شوند کمک می کند ، بنابراین از درد و عفونت جلوگیری می کند. عدم رسیدگی به باکتری ها می تواند منجر به مشکلات جدی تر بهداشت دهان و دندان شود ، مانند بیماری های پریودنتال. من مرتباً بیمارانی را می بینم که در ناحیه دهان آنها دچار تحریک شده است یا در مورد التهاب یا عفونت مشکلات و نگرانی های طولانی مدت دارند. این بیماران معمولاً هنگامی که هیچ چیزی برای آنها کار نمی کند ، احساس ناامیدی می کنند. با این حال ، به محض انجام LBR ، دهان آنها به دلیل کاهش باکتری ها بسیار سریعتر بهبود می یابد و آنها به همان اندازه تحریک و ناراحتی را تجربه نمی کنند. LBR همچنین حداقل تهاجمی است و باعث می شود تجربه راحت تری برای بیماران باشد ، زیرا برای به دست آوردن بهترین نتایج مجبور نیستیم فشار بیاوریم و حرکت کنیم.


هنگام استفاده از لیزر برای LBR ، لیزر Epic Hygiene Biolase یکی از بهترین انتخاب های من است. این لیزر سال گذشته از سازمان غذا و دارو (FDA) مجوز قانونی برای نشان دادن درمان LBR دریافت کرد. 1 وقتی بیماران من می دانند که ابزار مورد استفاده من توسط FDA پاک شده است ، سطح راحتی آنها را افزایش می دهد ، که گاهی اوقات نادر است به بیماران در مطب دندانپزشکی می آید. هر بار که لیزر را در دهان بیماران خود قرار می دهم ، می دانم که آنها تنها با تصمیم گیری برای حرکت رو به جلو با LBR مزایای بزرگی را مشاهده خواهند کرد.


پروتکل های کنترل عفونت در میان همه گیری

در طول همه گیری COVID-19 ، لیزرهای دندانی به تمرینات من کمک کرده است تا پروتکل های کنترل عفونت را که بر اساس تحقیقات جدید دائماً در حال تغییر است ، رعایت کنم. با تغییر پروتکل های ایمنی در میان همه گیری ، لیزرهای دندانی همچنان به عنوان ابزار مفیدی برای متخصصان بهداشت به کار می روند که به طور منظم در طول درمان استفاده می کنند.


با توجه به همه گیری ، انجمن دندانپزشکی آمریکا دستورالعمل هایی را برای کاهش تولید آئروسل تا حد امکان و به حداقل رساندن شیوع COVID-19 بین بیماران و کارکنان دندانپزشکی منتشر کرد. 2 به عنوان متخصصان بهداشت ، ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که هر کاری را که می توانیم انجام می دهیم از بیماران ، خود و عزیزانمان در خانه محافظت کنیم. اگرچه لیزرهای دندانی مزایای زیادی را ارائه می دهند ، اما قابل توجه ترین مزیت در طول COVID-19 داشتن آرامش خاطر این است که بدانیم برای کنترل بیوفیلم نیازی به اتکا به اندازه دستگاه های آئروسل مانند اولتراسونیک نداریم.


استفاده از لیزر دندانپزشکی برای کنترل عفونت و موارد دیگر

قبل از شروع بحث در مورد استفاده از لیزرهای دندانی در عمل ، مهم است که در مورد مزایای آنها برای دندانپزشکان ، متخصصان بهداشت و بیماران تحقیق کنید. لیزرها به بخشی عادی از کار من تبدیل شده اند و آنها همچنین باعث بازگشت بیماران من می شوند. برای کنترل عفونت ، لیزرهای دندانی نتایج بی نظیری تولید می کنند که من هنوز از هیچ ابزار دیگری ندیده ام.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.