Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

فیزیولوژی و آناتومی انسان را بیاموزید؟

  

فیزیولوژی چیست؟

مطالعه عملکرد موجودات زنده به عنوان فیزیولوژی و مطالعه ساختار موجودات زنده به عنوان آناتومی شناخته می شود. من قصد دارم با استفاده از قیاس بین کامپیوتر و بدن انسان ، رایانه را از قطعاتی مانند مانیتور 



فیزیولوژی و آناتومی انسان را بیاموزید؟ فیزیولوژی انسان چیست


متخصصی که این قطعات کامپیوتر را مطالعه می کند مهندس سخت افزار نامیده می شود. من قصد دارم با استفاده از قیاس بین کامپیوتر و بدن انسان ، رایانه را از قطعاتی مانند مانیتور ، واحد پردازش مرکزی (CPU) و صفحه کلید تشکیل دهم. متخصصی که این قطعات رایانه را مطالعه می کند ، مهندس سخت افزار نامیده می شود ، بدن انسان نیز از اندام هایی مانند مغز ، قلب ، کلیه و غیره تشکیل شده است و فردی که ساختار این اندام ها را مطالعه کرده است ، آناتومیست نامیده می شود.


عملکرد اندام؟

نحوه عملکرد رایانه با کدهایی که در سیستم عامل آن نوشته شده است تعیین می شود ، عملکرد اندام های انسانی نیز با کدهای ژنتیکی در ژنوم آن تعیین می شود ، ژنوم مجموعه ای از تمام اطلاعات ژنتیکی موجودات است که نحوه عملکرد بدن را مشخص می کند. به


بگذارید مثالی را در نظر بگیریم که یکی از عملکردهایی که کامپیوتر در حال حاضر شما انجام می دهد ، خواندن این مقاله است و این تابع نتیجه چندین فرایند اساسی است مانند کپی و ذخیره مقاله رمزگشایی شده و خروجی را روی صفحه و بلندگوها و غیره ذخیره کنید. اگر مدیر وظیفه را باز کنید ، لیستی از فرایندها را مشاهده خواهید کرد که به طور مشابه در حال حاضر یکی از عملکردهایی است که بدن شما انجام می دهد ، خواندن این مقاله است و این عملکرد با صدها فرایند اساسی مانند انتقال بصری و پردازش بصری امکان پذیر می شود. انتقال شنوایی و پردازش حافظه و بسیاری عملکردهای دیگر در هر زمان از زمان.


عملکرد فیزیولوژی؟

اندامهای ما همچنین عملکردهای زیادی مانند تنفس هضم و غیره را انجام می دهند و هر عملکرد شامل صدها فرایند هماهنگ است که تمرکز فیزیولوژی انسان بر درک این عملکرد است و فرایندهای مسئول آن فیزیولوژی انسان مطالعه عملکردها در سیستم زنده است.


واژه فیزیولوژی چگونه به وجود می آید؟

این ساده ترین پاسخی است که هدف فیزیولوژی درک مکانیسم های زیرین یا توضیح فرایندهایی است که وظیفه عملکرد را بر عهده دارند ، به عبارت دیگر ، فیزیولوژیست ها سعی می کنند به نحوه عملکرد سلول های اندام های بدن و نحوه تعامل آنها با یکدیگر پاسخ دهند. برای تولید یک عملکرد در سطح ارگانیسم کلمه منشا چیست ، ممکن است شباهت بین کلمه فیزیک و فیزیولوژی را پیدا کرده باشید ، آیا دلیلی وجود ندارد که کلمه فیزیولوژی را بتوان در واژه های یونانی باستان فیزیکدانان و لوگوها جستجو کرد. به معنای طبیعت و فلسفه به ترتیب فلسفه مطالعه فلسفه طبیعی است.


فلسفه طبیعی مقدم علوم طبیعی است و علوم طبیعی به مطالعه پدیده های طبیعی طبیعی موجود در جهان اعم از موجودات زنده و جهان مادی می پردازد بنابراین فیزیک و فیزیولوژی بخشی از علوم طبیعی هستند که فیزیک با جهان مادی سروکار دارد. فیزیولوژی با عملکرد درون سیستم زنده سروکار دارد.


مطالعه همه پدیده های زندگی را زیست شناسی می نامند و شاخه ای از زیست شناسی است که منطق زندگی را مطالعه می کند ، فیزیولوژی فیزیولوژیست است که فیزیولوژیست در تلاش است به آن پاسخ دهد و به همین دلیل اصطلاح فیزیولوژی توسط یک پزشک فرانسوی ژن رازیانه ابداع شد که به عنوان در این دوره فیزیولوژی ، فیزیولوژی به زبان فرانسوی که در سطوح فیزیولوژی سازمان در انگلیسی است ، قصد داریم عملکرد را در سطوح مختلف سازمان مطالعه کنیم.


فیزیولوژی پزشکی چیست؟

برای بسیاری از موضوعات مانند انتقال غشاء در سطح سلولی و برخی موضوعات مانند پرستالیز در سطح بافت مانند بافت ماهیچه ای صاف و برخی موضوعات مانند تخلیه معده در سطح اندام و عملکردهایی مانند هضم خواهد بود.


این مورد در سطح سیستم اندام مورد مطالعه قرار می گیرد و برخی عملکردها مانند گفتن هموستاز گلوکز در سطح کل ارگانیسم که شامل چندین سیستم اندام می شود مورد مطالعه قرار می گیرد. و سطوح سیستم ارگانها اگرچه ما قصد داریم در مورد برخی از عملکردهای یکپارچه بحث کنیم ، همچنین در این دوره ما بر مفاهیمی که برای درک پزشکی ضروری است تمرکز می کنیم که این شاخه فیزیولوژی پزشکی نامیده می شود.


فیزیولوژی مدرن چیست؟

این پایه و اساس پزشکی مدرن در بدن انسان است که از عملکرد طبیعی خود خارج می شود. این حالت مرده نامیده می شود وضعیتی پاتولوژیک هدف پزشکی این است که بدن را از حالت متوفی به فیزیولوژی طبیعی خود باز گرداند ، به همین دلیل است که مطالعه پزشکی با مطالعه بنیاد خود که فیزیولوژی پزشکی یک علم تجربی است شروع می شود ، تمام دانش ما از فیزیولوژی از آزمایش و عمدتا آزمایشات حیوانات حاصل می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.