Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

حسگرهای زیستی و فناوری نانو: برنامه های کاربردی در تشخیص مراقبت های بهداشتی


شرح

طیف گسترده ای از اطلاعات را از اصول اولیه تا کاربردهای پیشرفته حسگرهای زیستی و نانومواد در تشخیص مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد


این کتاب از رویکردی چند رشته ای برای ارائه طیف وسیعی از اطلاعات در مورد حسگرهای زیستی و تأثیر فناوری نانو بر توسعه حسگرهای زیستی برای مراقبت های بهداشتی استفاده می کند. این یک زمینه جامد در زمینه حسگرهای زیستی ، گیرنده های تشخیص ، نشانگرهای زیستی و تشخیص بیماری ها ارائه می دهد. مروری بر برنامه های کاربردی مراقبت های بهداشتی مبتنی بر حسگر زیستی پرداخته شده است. کاربردهای نانومواد در حسگرهای زیستی و تشخیصی شامل کاربرد نانوذرات ، نانومواد مغناطیسی ، نقاط کوانتومی ، نانولوله های کربنی ، گرافن و نانوساختارهای چاپ شده مولکولی است. مبحث سیستم های مراقبت های بهداشتی مخصوص اندام با استفاده از حسگرهای زیستی نیز برای ارائه بینش عمیق نسبت به پیشرفت های اخیر در تشخیص بیماری ها گنجانده شده است.


حسگرهای زیستی و فناوری نانو: برنامه های کاربردی در تشخیص مراقبت های بهداشتی شامل 15 فصل است که در چهار بخش ارائه شده و توسط 33 محقق که به طور فعال در آلمان ، انگلستان ، ایتالیا ، ترکیه ، دانمارک ، فنلاند ، رومانی ، مالزی و برزیل کار می کنند نوشته شده است. این نشانگرهای زیستی را در مراقبت های بهداشتی پوشش می دهد. ریزسیالات در تشخیص پزشکی ؛ تکنیک های حسگر زیستی مبتنی بر SPR ؛ فناوری های حسگر زیستی مبتنی بر پیزوالکتریک ؛ روشهای شمارش سلول مبتنی بر MEMS. سکوهای آزمایشگاهی روی تراشه ؛ برنامه های نوری برای موارد سرطان ؛ و بیشتر.


در مورد آخرین فناوری و پیشرفت های حوزه حسگرهای زیستی و کاربردهای آنها برای تشخیص مراقبت های بهداشتی بحث می کند

تمرکز ویژه بر حسگرهای زیستی برای سرطان

خلاصه ای از تحقیقات 30 سال گذشته و ارتباط آن با فناوری های روز دنیا

حسگرهای زیستی و فناوری نانو: برنامه های کاربردی در تشخیص مراقبت های بهداشتی یک کتاب عالی برای محققان ، دانشمندان ، تنظیم کننده ها ، مشاوران و مهندسان در این زمینه و همچنین برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی است که در این زمینه مطالعه می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.