Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

کتاب تصویربرداری زیست پزشکی نوری


  تصویربرداری زیست پزشکی نوری بررسی گسترده ای از فناوری ها، برنامه ها و بازارهای تصویربرداری زیست پزشکی نوری ارائه می دهد، زیرا فقط Photonics Media می تواند آن را تولید کند.


این مجموعه مقاله منبعی کاربردی برای کسانی است که در تحقیق و توسعه فناوری های مربوطه مشغولند و برای هر کسی که علاقه مند به وضعیت فعلی این بخش به سرعت در حال پیشرفت از صنعت فوتونیک است.


این کتاب 330 صفحه ای که عمدتاً از مجله بیوفوتونیک  طراحی شده است شامل 48 مقاله در طیف گسترده ای از موضوعات است. بسیاری از مقالات توسط محققان، دانشمندان، مهندسان و دیگرانی که در لبه پیشروی اپتیک زیست پزشکی و فوتونیک کار می کنند نوشته شده است. مشارکت‌های دیگر از سوی بسیاری از ویراستاران با استعداد و ویراستاران مشارکتی است که گزارش‌های آنها در تعمیق درک خوانندگان ما از موضوع بسیار مؤثر بوده است.


شامل بخش هایی در مورد:


توموگرافی انسجام نوری

تصویربرداری فوتو آکوستیک

طیف سنجی نوری

میکروسکوپ فلورسانس

میکروسکوپ چند فوتونی

میکروسکوپ با وضوح فوق العاده


مجلات Photonics Media منابعی را در اختیار خوانندگان ما قرار می دهند تا به آنها در انجام کارهایشان کمک کنند. این مجموعه تمرکز مشابهی دارد: با انتخاب دقیق طیف وسیعی از مقالات از آرشیو گسترده خود، قصد داریم منبعی غنی و معاصر در زمینه تصویربرداری زیست پزشکی نوری ارائه کنیم. ما فکر می کنیم که این یک افزونه ارزشمند برای کتابخانه مرجع شما خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.