Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

مفاهیم اساسی در MRI: فیزیک، ابزار دقیق، طیف سنجی و تصویربرداری


Essential Concepts در MRI اولین نگاه جامع به تصویربرداری رزونانس مغناطیسی را با تمرکز عملی بر کاربردهای طیف‌سنجی تشدید مغناطیسی هسته‌ای ارائه می‌کند. این کتاب شامل اجزای ضروری MRI و NMR است و برای هر کسی که تازه وارد رشته MRI شده است نوشته شده است که به دنبال درک کامل از هر چهار جزء ضروری MRI است: نظریه فیزیک، ابزار دقیق، طیف‌سنجی و تصویربرداری.


بسیار بصری و شامل چندین شکل تمام رنگی که توضیحات گرافیکی مهمی از مفاهیم کلیدی مورد بحث در کتاب ارائه می‌دهد، مفاهیم اساسی در MRI شامل بحث‌هایی در مورد MRI کمی و خلاقانه، و همچنین نقشه‌برداری فضایی در MRI و اثرات گرادیان میدان و k- است. تصویربرداری فضایی این کتاب همچنین شامل موارد زیر است:


مقدمه ای کامل بر مفاهیم اساسی در تشدید مغناطیسی هسته ای، از جمله توصیف های کلاسیک NMR و توصیف های مکانیکی کوانتومی NMR

کاوش های جامع مفاهیم اساسی در ابزار دقیق NMR، از جمله آهنرباها، سیم پیچ های فرکانس رادیویی، فرستنده ها و گیرنده ها

بحث های عملی مفاهیم اساسی در طیف سنجی NMR، از جمله طیف سنجی ساده 1 بعدی، رزونانس دوگانه و برهمکنش های دو قطبی در سیستم های دو اسپین

بررسی عمیق مفاهیم ضروری در MRI، از جمله طراحی توالی پالس MRI و عناصر ابزار دقیق MRI، با تمرکز ویژه بر کمی MRI

Essential Concepts in MRI مرجعی است که باید برای دانشجویان مقاطع بالاتر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های علوم فیزیکی و پزشکی به ویژه دروس رادیولوژی، MRI و تصویربرداری مطالعه شود. همچنین برای دانشجویان و محققان علوم زیست پزشکی و مهندسی ضروری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.