Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

گروه آموزشی مهندس شکوفه ساتری

درباره این موضوع پژوهشی

تصویربرداری عملکردی و مولکولی ابزارهای اساسی برای مطالعه مسیرهای بیولوژیکی در انکولوژی، نورولوژی، قلب و عروق و بیماری‌های عفونی هستند. توسعه تکنولوژیکی تصویربرداری زیست پزشکی in-vivo، اسکنرهای چندوجهی ترکیبی (PET/CT، PET/MRI، و SPECT/CT) را برای بررسی این مسیرها به صورت غیر تهاجمی در دسترس قرار داده است. علاوه بر این، اسکنرهای دیجیتال PET به طور گسترده در دسترس هستند و تأثیر بالینی عمیقی دارند. در نهایت، توسعه رویکردهای جدید برای تصویربرداری زیستی، مانند پروتکل‌های اکتساب نوآورانه، ردیاب‌های رادیویی جدید، الگوریتم‌های بازسازی تصویر اصلاح‌شده، و همچنین روش‌های استانداردسازی، کمی‌سازی و پس پردازش، دقت کاوش عمیق جنبه‌های پاتوفیزیولوژیکی مختلف را افزایش می‌دهد. فرآیندهای بیولوژیکی و بیماری ها

پیاده سازی، انتشار و استانداردسازی روش ها در تصویربرداری مولکولی پیش بالینی و بالینی از اهمیت بالایی در جامعه علمی برخوردار است. هدف این موضوع تحقیق، گسترش و به اشتراک گذاشتن پیشرفت‌های فناوری در پزشکی هسته‌ای از طریق مجموعه‌ای از گزاره‌ها، مطالعات اولیه یا شواهد ارزیابی تأثیر بالینی بالقوه رویکردهای نوآورانه به تصاویر، از جمله PET/CT، PET/MRI، و SPECT است. در زمینه های انکولوژیک و غیر سرطانی و همچنین رادیو ردیاب های جدید.

از دست نوشته هایی که رویکردهای نوآورانه به تکنیک های پزشکی هسته ای، از جمله PET/CT، PET/MRI و SPECT پیش بالینی و بالینی را پوشش می دهند، استقبال می شود. به عنوان رویکردهای نوآورانه، ردیاب‌های رادیویی، پروتکل‌های اکتساب، الگوریتم‌های بازسازی تصویر، استانداردسازی، کمی‌سازی و روش‌های پس پردازش در نظر گرفته می‌شوند. تحقیقات اصلی، یادداشت‌های فنی، گزارش‌های کوتاه یا بررسی‌ها هم در بیماری‌های انکولوژیک و هم در بیماری‌های غیر سرطانی، از جمله مغز و اعصاب، قلب و عروق و غیره پذیرفته می‌شوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.