Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

کتابچه راهنمای هوش مصنوعی در بهداشت و درمان


معرفی

هوش مصنوعی (AI) بسیاری از جنبه های فعالیت های روزانه ما را متحول کرده است. سلامت و رفاه انسان‌ها به عنوان یکی از حوزه‌های کلیدی است که در آن هوش مصنوعی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است، در زمان، هزینه‌ها و به طور بالقوه زندگی صرفه‌جویی می‌کند، و همچنین انعطاف‌پذیری اقتصادی را تقویت می‌کند، به ویژه در محیط‌های همه‌گیر COVID-19.


این کتاب دنباله ای از کتاب راهنمای هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی است. جلد اول این کتابچه به ارائه پیشرفت‌ها و کاربردهای متدولوژی‌های هوش مصنوعی در چندین زمینه خاص، یعنی پردازش سیگنال، تصویر، و ویدئو و همچنین تجزیه و تحلیل اطلاعات و داده‌ها اختصاص دارد. در این جلد دوم کتاب، چالش‌های عملی عمومی و چشم‌اندازهای آینده روش‌های هوش مصنوعی مربوط به مراقبت‌های بهداشتی و حوزه‌های مرتبط به ترتیب در بخش 1 و بخش 2 ارائه شده‌اند.


پیش‌بینی می‌شود که مطالعات انتخاب‌شده دیدگاهی کلی در مورد مسائل، چالش‌ها و فرصت‌ها در طراحی، توسعه و پیاده‌سازی ابزارها و راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در بخش مراقبت‌های بهداشتی به خوانندگان ارائه می‌دهد و مزایایی را برای تغییر و ارتقای سلامت و رفاه به ارمغان می‌آورد. توسعه انسان ها


موسسه تحقیقات و نوآوری سیستم های هوشمند دانشگاه دیکین ورن پوندز استرالیا

2. کالج علوم و مهندسی اطلاعات دانشگاه ریتسومیکان شیگا ژاپن

3. رویال آدلاید HospitalAdelaide استرالیا

4. موسسه قلب و عروق آوانتی ناگپور هند

5.KES InternationalShoreham-by-SeaUK

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.