Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

لیزرهای گازی

لیزرهای با محیط فعال گازی انعطاف پذیری بالا، قابلیت تنظیم گسترده و مزایایی در هزینه، کیفیت پرتو و مقیاس پذیری توان ارائه می دهند. لیزرهای گازی به دلیل محبوبیت و تکثیر اخیر لیزرهای نیمه هادی تحت الشعاع قرار می گیرند. در نتیجه این تغییر تمرکز، یافتن جزئیات در مورد پیشرفت های مدرن در لیزرهای گازی دشوار است. علاوه بر این، انواع مختلف لیزرهای گازی دارای خواص منحصر به فردی هستند که در منابع دیگر به خوبی توضیح داده نشده است. لیزرهای گازی با جمع‌آوری مشارکت‌های متخصص از مقاماتی که با انواع خاصی از لیزرها سروکار دارند، مبانی، تحقیقات فعلی و کاربردهای این دسته مهم از لیزر را بررسی می‌کند.

  

قبل از تصمیم گیری برای هر کاربرد، شناخت انواع لیزرها، از حالت جامد گرفته تا گازی، مهم است. این کتاب با بحث در مورد تعریف و خواص محیط گازی به همراه دینامیک سیالات، مدارهای تحریک الکتریکی و تشدیدگرهای نوری، شکاف‌ها را پر می‌کند. از این مبنا، بحث به فیزیک پایه، ویژگی‌ها، کاربردها و تلاش‌های تحقیقاتی فعلی برای انواع خاصی از لیزرهای گازی آغاز می‌شود: لیزرهای CO، لیزرهای CO2، لیزرهای HF/DF، لیزرهای اگزایمر، لیزرهای ید، و لیزرهای بخار فلزی. فصل آخر به بررسی لیزرهای متفرقه می پردازد که در فصل های قبل به آن پرداخته نشده است.

لیزرهای گازی با جمع‌آوری مطالبی که به سختی یافت می‌شوند در یک منبع واحد و راحت، یک بررسی دایره‌المعارفی ارائه می‌دهند که به شما کمک می‌کند با فهرست کامل‌تری از گزینه‌های لیزر به برنامه‌های کاربردی جدید نزدیک شوید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.