Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

کتاب راهنمای فناوری و کاربردهای لیزر


کتاب راهنمای فناوری و کاربردهای لیزر

کاربردهای لیزر: پزشکی، مترولوژی و ارتباطات


  توضیحات کتاب

این کتابچه راهنمای جامع راهنمای کامل به روز شده لیزرها و فناوری های لیزر، از جمله طیف کاملی از کاربردهای فنی آنها را ارائه می دهد. این جلد چهارم کاربردهای لیزر در زمینه های پزشکی، مترولوژی و ارتباطات را پوشش می دهد.


ویژگی های کلیدی:


• ارائه به روز رسانی کامل از کار اصلی و پرفروش، از جمله بسیاری از فصل های کاملاً جدید.


• مقدمه ای بر اصول اولیه، از طراحی و ساخت لیزر گرفته تا ماتریس های میزبان برای لیزرهای حالت جامد، نمودارهای سطح انرژی، مواد میزبان، سطوح انرژی ناخالص، و لیزرهای مبتنی بر اثرات غیرخطی را عمیق تر می کند.


• انواع لیزرهای جدید، از جمله لیزرهای آبشاری کوانتومی، لیزرهای مبتنی بر سیلیکون، لیزرهای یاقوت کبود تیتانیوم، لیزرهای تراهرتز، لیزرهای فیبر دوپ شده با بیسموت، و لیزرهای قلیایی پمپ شده با دیود را پوشش می دهد.


• درباره آخرین کاربردها، به عنوان مثال، لیزرها در میکروسکوپ، تصویربرداری با سرعت بالا، اندازه‌شناسی آتوثانیه، چاپ سه بعدی، ساعت‌های اتمی نوری، طیف‌سنجی با تفکیک زمانی، اندازه‌گیری قطبش و نمایه، اندازه‌گیری پالس، و تشخیص فلورسانس ناشی از لیزر صحبت می‌کند.


• بخش های جدیدی را در مورد پردازش مواد لیزری، طیف سنجی لیزری، لیزر در تصویربرداری، لیزر در علوم محیطی و لیزر در ارتباطات اضافه می کند.


این کتاب همراه ایده‌آل برای دانشمندان، مهندسان و دانشجویانی است که با لیزر کار می‌کنند، از جمله کسانی که در اپتیک، مهندسی برق، فیزیک، شیمی، زیست‌پزشکی و سایر زمینه‌های مرتبط کار می‌کنند.



فعل و انفعالات نور-بافت

لیزر درمانی و جراحی چشم

منابع نور پهنای باند وسیع در توموگرافی انسجام نوری (OCT)



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.