Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

کتاب تکنولوژی لیزر




توضیحات کتاب


  



از آنجایی که فناوری‌های مختلف لیزر تغییر پارامترهای لیزر و بهبود کیفیت و عملکرد پرتو را ممکن می‌سازد، دانش نظری چند رشته‌ای و درک پیشرفت‌های تکنولوژیکی پیشرفته نیز اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کند. ویرایش دوم فناوری لیزر اصلاح شده و به روز شده، اصول و قوانین فیزیکی اساسی لیزرها را که برای یادگیری از پیشرفت های گذشته و حل بسیاری از مشکلات فنی ناشی از این زمینه چالش برانگیز مورد نیاز است، مرور می کند.


اولین ویرایش فناوری لیزر توسط کمیته آموزش ملی چین به عنوان "کتاب درسی کلیدی در سطح ملی" طبقه بندی شد. این ویرایش دوم به‌روزرسانی شده، به‌طور منطقی انواع مختلفی از فناوری لیزری را که در حال حاضر در دسترس است، ارائه می‌کند و درباره انتقال اطلاعات با استفاده از امواج نوری با فناوری تعدیل‌کننده بحث می‌کند. نحوه افزایش انرژی یا توان پرتو از طریق سوئیچینگ Q، قفل کردن حالت، و تقویت را ارزیابی می کند و نشان می دهد که چگونه انتخاب حالت و فناوری تثبیت فرکانس می تواند جهت یا تک رنگی پرتو نور را بهبود بخشد. این متن همچنین تکنیک های نوری غیرخطی برای به دست آوردن فرکانس های جدید و امواج نور را پوشش می دهد.


دارای بخش های مستقل و مستقل برای استفاده انعطاف پذیر


نویسنده مبانی اثرات فیزیکی در دستگاه های فنی و روش های پیاده سازی را برای ایجاد درک روشن و سیستماتیک از فرآیندهای فیزیکی فناوری های مختلف لیزر ارائه می دهد.


پیشرفت های فنی برای افزایش عملکرد لیزر در کاربردهای مختلف باعث پدید آمدن پدیده های فیزیکی جدیدی شده است. اینها منجر به ایجاد یک سری از شاخه ها و زمینه های جدید لیزری از فناوری های کاربردی مانند فیزیک لیزر، اپتیک غیرخطی، طیف سنجی لیزری، پزشکی لیزر و فناوری اپتوالکترونیک اطلاعات شده است. این کتاب این رشد را تجزیه و تحلیل می‌کند و بر اصول اساسی تاکید می‌کند، اما همچنین شامل روش‌ها و مثال‌های فنی کلیدی در مواردی است که برای ترکیب مناسب پوشش عملی و نظری این حوزه متمایز لازم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.