Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

جامعه تحقیقاتی علم و مهندسی مواد


انجمن تحقیقات مواد سنگاپور (MRS-) با تشویق موفقیت مجموعه کنفرانس بین المللی مواد برای فناوری های پیشرفته (ICMAT) که از سال 2001 برگزار می شود و تأثیری که در بین جامعه تحقیقاتی علم و مهندسی مواد در منطقه و سایر نقاط ایجاد کرده است. S) یازدهمین دوره از مجموعه کنفرانس را از 26 تا 30 ژوئن 2023 در سنگاپور سازماندهی خواهد کرد.


10 کنفرانس اول در این مجموعه دوسالانه ICMAT در مجموع بیش از 25000 شرکت کننده از جمله 28 برنده جایزه نوبل و صدها سخنران برجسته عمومی و اصلی و هزاران سخنران دعوت شده را به خود جذب کردند.


کنفرانس آتی، با حضور 2500 نماینده، شامل کنفرانس بین المللی مکانیک برای چالش های جهانی، 31 سمپوزیوم فنی، سخنرانی عمومی و موضوعی، فعالیت های ویژه، نمایشگاه و همچنین سخنرانی های کلیدی، دعوت شده، شفاهی و پوستری است.


ICMAT 2023 پلت فرم علمی برتر برای ارائه تحقیقات به مخاطبان بین رشته ای و بین المللی است. این دریچه ای به آینده علم مواد ارائه می دهد و فرصتی را برای محققان - از دانشجویان و فوق دکترا گرفته تا برندگان جایزه نوبل - برای به اشتراک گذاشتن تخصص، تبادل اطلاعات فنی و شبکه با همکاران ارائه می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.