Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

تحقیقات و صنایع

  

تمرکز این سال در ارتباط بین پیشرفت پزشکی با تکنیک های فوتونیک و فن آوری است. تکنولوژی مبتنی بر نور به خوبی در تصویربرداری و مطالعه سلول های زنده، فرآیندهای مغز عصبی و بافت پزشکی تغییر یافته است. همچنین برای بحث در لیزر مونیخ برنامه های نوری (به ویژه فن آوری لیزر و تصویربرداری) که در تشخیص بیماری ها، تعیین نتایج جراحی و پیشرفت های دارو کمک می کند، هستند. تکنیک های نوری در توسعه Biochip های کوچک و ساخت سفارشی سازی سه بعدی اسکن شده و 3D چاپ شده نیز استفاده می شود. پانل های کاربردی آموزشی تمرین گرا این و دیگر فناوری های نوری، تحقیق و روند را بررسی خواهند کرد.


در میان این آهنگ ها، روش های فوتونیک در میکروسکوپ و تئاتر عملیات مدرن، برنامه های کاربردی لیزری و تشخیص نوری در چشم پزشکی، چشم انداز برای تشخیص (تصویربرداری) آینده و نوآوری در علوم زیستی و بیومواد ابزارهای پیشرفت لیزر است.


تمرکز دیگر در لیزر مونیخ در بخش صنعتی، به خصوص تکنولوژی لیزر و پیشرفت های سنسور است که در حال حاضر تولید و تولید را هدایت می کند. با توجه به Messe München، پالس های زیادی برای تولید دیجیتال وجود دارد، مخصوصا در پردازش مواد سرد با استفاده از پالس های لیزر Ultrasort. لیزرهای سنتی می توانند مواد فیزیکی (فلزات، پلاستیک، شیشه و غیره) را تحت تاثیر قرار دهند، در حالی که دستگاه های جدیدتر که از تماس متقاطع بدون تماس استفاده می کنند، از بین بردن خطر خوردگی.


پانل های کاربردی پوشش بخش صنعتی بر این تکنولوژی تمرکز خواهد کرد. 

پروژه های موفقیت صنعتی برای استفاده از سیستم های لیزر پالس Ultrashort، لیزر در میکروالکترونیک: رویکرد هوشمند متصل دنیا، چاپ سه بعدی: تولید افزودنی های مبتنی بر لیزر برای قطعات فلزی و پردازش لیزری مواد Dielectric و Crust.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.