Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

اطلس قلب و عروق هسته ای

بر اساس موفقیت نسخه های قبلی بنا شده است ، هر چهار مورد در لیست خواندن توصیه شده هیئت صدور گواهینامه قلب و عروق هسته ای قرار دارند

داده های بالینی ، دستیابی به تصویر و تفسیر روشهای قلب و عروق هسته ای را از طریق مثالهای تصویر گویا با کیفیت بالا ارائه می دهد

نشانه های جدیدی در تصویربرداری از سارکوئیدوز قلبی ، آمیلوئیدوز و عفونت دستگاه و همچنین ابزار دقیق (Hybrid PET / MR) ارائه می دهد.  

شامل پوشش جامع پیشرفت های مربوط به ابزار دقیق ، رادیو ، پروتکل ها و مطالعات بالینی است


چاپ پنجم این کتاب داده های بالینی ، کسب تصویر و تفسیر روشهای قلب و عروق هسته ای را از طریق مثالهای تصویر گویا با کیفیت بالا ارائه می دهد. این شامل پوشش به روز و جامع پیشرفت های مربوط به ابزار دقیق ، رادیوتراپی ، پروتکل ها و مطالعات بالینی است. محتوای جدید شامل نشانه هایی در تصویربرداری از سارکوئیدوز قلبی ، آمیلوئیدوز و عفونت دستگاه و همچنین پیشرفت های اخیر در ابزار دقیق (Hybrid PET / MR) است. همچنین فصلهای تازه ای در مورد تاریخچه تصویربرداری قلب و عروق هسته ای ، تکنیک های دست زدن به رادیونوکلئید و ایمنی در برابر اشعه ، تصویربرداری پرفیوژن میوکارد مبتنی بر PET و تصویربرداری عروقی ارائه می کند. کل این زمینه به صورت تصویری ارائه شده است که از نظر بصری خوشایند و مطابق با روندهای فعلی آموزش پزشکی است.

نسخه پنجم اطلس قلب و عروق هسته ای مرجع اساسی برای قلب و عروق ، رادیولوژیست ها و پزشکان پزشکی هسته ای است که علاقه مند به آخرین روشها در مورد تکنیک های تصویربرداری هسته ای غیر قلبی عروقی قلب و عروق تشخیصی هستند. همچنین به عنوان یک کتاب مرجع آماده برای دانشجویان پزشکی و ساکنان و همچنین فیزیکدانان هسته ای ، تکنسین های پزشکی هسته ای و متخصصان رادیولوژی فعالیت می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.