Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

مغز و اعصاب

مغز و اعصاب
روش های تصویربرداری نوری از لحاظ تاریخی برای تجسم میکروسکوپی نورون ها و بافت عصبی استفاده شده است ، و پیشرفت در توموگرافی نوری پراکندگی تصویربرداری غیر تهاجمی توموگرافی مغز انسان را امکان پذیر کرده است. با استفاده از روشهای جدید موجود در زمینه گسترش اپتوژنتیک ، اکنون می توان کنترل نوری عملکرد سلول را با استفاده از انواع کانالهای یون غشایی فتوساعت پذیر طبیعی و تغییر یافته ژنتیکی مانند کانال های رودخانه مشهور از گونه های جلبک Chlamydomonas reinhardtii ارائه داد.   در موجودات زنده ، سیستم های تصویری نقش مهمی در بقا دارند و بسیاری از حیوانات نه تنها راه حل های ظریف و پیشرفته ای برای تشخیص نور و تصاویر ایجاد کرده اند ، بلکه راه های جدید تولید نور را نیز تغییر داده اند ، ظاهر و نوری نوری خود را تغییر می دهند و از نظر ظاهری و امضاء آنها تغییر می کنند و از نظر عصبی نیز کنترل می شوند. خواص نوری ، الگوهای رنگدانه ای و بافت پوست آنها.

نوروفوتونیک علمی است که چگونه نور در سیستم های عصبی طبیعی و اصلاح شده ژنتیکی ، در مقیاس مولکول ها ، نورون ها ، مدارهای عصبی ، مغز و ارگانیسم های زنده با آن تعامل برقرار می کند یا از آن استفاده می شود. در حالی که بیشتر تحقیقات در زمینه نوروفوتونیک توسط دانشمندان علوم اعصاب انجام شده است ، ما معتقدیم که می توان اصول اساسی را کشف کرد و فن آوری های عملی را با استفاده از بیوفوتونیک ، اپتیک زیست پزشکی ، فناوری لیزر و علم و مهندسی نوری در حوزه نوروفوتونیک توسعه داد. ما در آزمایشگاه تصویربرداری Biophotonics از تخصص و فناوری های خود استفاده می کنیم تا با استفاده از یک رویکرد متفاوت ، این سیستم ها را مشاهده و مطالعه کنیم.

کارهای اولیه فارغ التحصیل پروفسور بوپارت شامل توسعه یک آرایه میکروالکترود سوراخ شده انعطاف پذیر برای ضبط های عصبی گسترده از کشت سلولی ، برش مغز ، فرهنگ بافت شبکیه و قشر داخل بدن است. با ساختن این آرایه ها بر روی بسترهای پلیمری انعطاف پذیر ، این آرایه ها می توانند برای تماس بهینه با سطوح بافت حل شده مطابقت داشته باشند ، در حالی که هنوز هم خصوصیات الکتریکی خود را برای اندازه گیری فعالیت الکتریکی حفظ می کنند. با قرار دادن سوراخ در آرایه ، جریان مایعات از طریق آرایه زنده ماندن سلول ها یا بافت را افزایش داده و ضبط های طولانی مدت را امکان پذیر می کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.