Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

آینده روشن تر برای صنعت فوتونیک - بهترین چیز برای آمدن است

  


آینده روشن تر برای صنعت فوتونیک - بهترین چیز برای آمدن است



بازار جهانی فوتونیک تحت پوشش این گزارش قرار گرفته است. انتشار ، تولید ، مدولاسیون ، سوئیچینگ و تشخیص نور در فوتونیک گنجانده شده است. تمام کاربردهای نور از طیف مرئی تا اشعه ماوراء بنفش در فوتونیک پوشانده شده است. کاربردهای مختلف فوتونیک شامل لوازم الکترونیکی مصرفی ، نمایشگرها ، فناوری ایمنی و دفاعی ، ارتباطات ، اندازه گیری و سنجش در بین دیگران است. براساس نوع محصول ، بازار فوتونیک در بین موجبرها ، تعدیل کننده های نوری ، اتصالات نوری ، LED ، فیلترهای چند تقسیم طول موج ، آشکارسازهای عکس ، لیزرها ، تقویت کننده و طیف سنجها در بین سایرین تقسیم شده است. مصرف برق پایین ابزارهای فوتونیک و در نتیجه کاهش هزینه های عملیاتی ، یکی از مهمترین عوامل ایجاد تقاضای آنها است.


افزایش تقاضا برای لوازم الکترونیکی با سرعت بالا یکی دیگر از عوامل اصلی افزایش تقاضا برای فوتونیک ها در سطح جهان است. ابزارهای ارتباطی مبتنی بر فوتونیک از فناوری های نوری استفاده می کنند که انتقال سریعتر داده را در مقایسه با فناوری های موجود فراهم می کنند که این یک مزیت اضافه به همراه منافع هزینه است. بنابراین ، انتظار می رود افزایش تقاضا برای الکترونیک با سرعت بالا بر بازار جهانی فوتونیک تأثیر مثبت بگذارد.


فیلتر چند قطعه تقسیم طول موج یکی از بخشهای عمده محصول بازار فوتونیک است. افزایش تقاضا برای ارتباط با سرعت بالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد تقاضا برای فیلترهای چند تقسیم طول موج است. با این حال ، آمپلی فایر یکی از سریعترین بخشهای محصول برای فوتونیک است. افزایش تقاضا برای برقراری ارتباط دقیق و سریع یکی از مهمترین عوامل ایجاد تقاضا برای تقویت کننده ها است. همچنین پیش بینی می شود که صنعتی شدن در اقتصادهای نوظهور آسیا و اقیانوسیه و RoW تقاضا برای تقویت کننده ها را در دوره پیش بینی افزایش دهد.


کاربرد فوتونیک در زمینه پزشکی و مراقبت های بهداشتی سریعترین بخش در حال رشد است. یکی از مهمترین عوامل افزایش تقاضا برای ابزارهای مبتنی بر فوتونیک در بخش پزشکی و مراقبت های پزشکی افزایش تقاضا برای تشخیص دقیق و اولیه است.


کاربرد رو به رشد فوتونیک زمینه های مختلفی از جمله پزشکی و مراقبت های بهداشتی ، سنجش ، اندازه گیری ، ارتباطات ، نمایشگر ، الکترونیک مصرفی ، فناوری ایمنی و دفاعی است و موارد دیگر باعث افزایش تقاضا در بازار فوتونیک می شود. علاوه بر این ، تقاضا برای فوتونیک به دلیل افزایش تقاضا برای تشخیص زودهنگام و دقیق ، در بخش پزشکی و خدمات درمانی نسبتاً زیاد است.


افزایش اولویت برای جراحی های کم تهاجمی باعث افزایش تقاضا برای ابزارهای مبتنی بر فوتونیک در پزشکی و بهداشت می شود. از طرف دیگر ، به دلیل تغییر نیاز مشتری و افزایش درآمد یکبار مصرف ، تقاضا برای فوتونیک نیز در نمایشگرها زیاد است. اقتصادهای نوظهور مانند هند ، چین ، ژاپن و ... نیز با افزایش ابزارهای تولید در این مناطق تقاضای نمایشگرها را افزایش می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.