Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

تصویربرداری عصبی

طی دهه گذشته ، برخی از بزرگترین دستاوردها در زمینه تصویربرداری عصبی مربوط به پیشرفتهای چشمگیر در تکنیکهای تشدید مغناطیسی ، از جمله انتشار ، پرفیوژن ، طیف سنجی تشدید مغناطیسی و MRI عملکردی بوده است. چنین تکنیکهایی بینش ارزشمندی در مورد ریزساختار بافت ، ریز عروق ، متابولیسم و ​​اتصال مغز فراهم کرده است.

  

این تکنیک ها که قبلاً بیشتر در محیط های تحقیقاتی در دسترس بودند ، اکنون در بسیاری از سیستم های MR بالینی به بخشی از تمرینات روزمره بالینی تبدیل شده اند. با این وجود ، علی رغم علاقه روزافزون و استقبال گسترده تر ، کمبود دانش جامع در مورد موضوع ، کاوش در مورد پیچیدگی ذاتی و دشواری جسمی تکنیک ها ، همچنان وجود دارد.


این کتاب بر اصول و نظریه های اساسی انتشار ، پرفیوژن ، طیف سنجی تشدید مغناطیسی و MRI عملکردی متمرکز است. همچنین این برنامه کاربردهای بالینی آنها را بررسی کرده و با رویکرد جامع و تعلیمی بر مصنوعات و دامهای مرتبط تأکید دارد.


این کتاب با هدف از بین بردن فاصله بین برنامه های تحقیقاتی و عمل بالینی است. این کتاب به عنوان یک کتابچه راهنمای آموزشی برای محققان تصویربرداری عصبی و رادیولوژیست ها ، متخصصان مغز و اعصاب ، جراحان مغز و اعصاب و فیزیکدانان با علاقه به تکنیک های پیشرفته MR خدمت می کند. همچنین این یک متن مرجع مفید برای دانشمندان بالینی باتجربه است که مایلند روش تصویربرداری چند پارامتری خود را بهینه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.