Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

کتابچه نوروفوتونیک

کتاب راهنمای نوروفوتونیک یک مرور کلی اختصاصی از نوروفوتونیک را شامل می شود ، استفاده از فن آوری های پیشرفته نوری را برای ثبت ، تحریک و کنترل فعالیت مغز پوشش می دهد ، به دلیل سازگاری و ماهیت غیرتهاجمی نور ، بینش و مزایای جدیدی نسبت به ابزارهای معمولی ارائه می دهد. .

  

این کتاب شامل 30 شکل رنگی ، به مطالعات عملکردی سیگنالینگ عصبی عروقی ، متابولیسم ، تحریک الکتریکی و همودینامیک و همچنین کاربردهای بالینی برای تصویربرداری و دستکاری ساختار و عملکرد مغز می پردازد. موضوع وحدت بخش در کل نه تنها برجسته کردن این فناوری است ، بلکه نشان دادن این است که این روشهای نوین در پیشرفت هایی که منجر به پیشرفت توانایی ما در مدیریت و درمان بیماریهای انسانی مغز می شوند بسیار حیاتی هستند.


ویژگی های کلیدی:


اولین کتاب اختصاصی در مورد تکنیک های نوری پیشرفته را برای سنجش و تصویربرداری در سطح سلولی ، مولکولی ، شبکه و کل مغز ارائه می دهد.

نحوه استفاده از روشها برای اندازه گیری ، کنترل و ردیابی حوادث مولکولی در سلولهای عصبی زنده را نشان می دهد ، چه در تحقیقات اساسی و چه در عمل بالینی

کل طیف رویکردها ، از اپتوژنتیک تا روشهای عملکردی ، تحریک نوری ، تشریح نوری ، تصویربرداری چند مقیاس ، میکروسکوپ و تصویربرداری ساختاری را پوشش می دهد.

شامل فصلی است که استفاده از تصویربرداری رنگی حساس به ولتاژ ، تصویربرداری همودینامیک ، تصویربرداری چند عکس ، مالتی پلکسینگ زمانی ، میکروسکوپ چند صفحه ای ، تصویربرداری اپتواکستیک ، طیف سنجی مادون قرمز نزدیک و دستگاه های تصویربرداری عصبی کوچک را برای ردیابی فعالیت مغز قشر نشان می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.