Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی

این کتاب که توسط نویسندگان با بیش از یک دهه تجربه در زمینه طراحی و توسعه سیستم های هوش مصنوعی (AI) در تصویربرداری پزشکی نوشته شده است ، خوانندگان را در درک یکی از جذاب ترین زمینه های امروزی راهنمایی می کند.

  

پس از توصیف مقدماتی تکنیک های کلاسیک یادگیری ماشین ، اصول یادگیری عمیق به روشی ساده و در عین حال جامع توضیح داده می شود. این کتاب سپس با یک دیدگاه تاریخی از چگونگی توسعه هوش مصنوعی پزشکی به موقع ، جزئیات کدام برنامه ها پیروز شده و کدام ها شکست خورده است ، از دوره سیستم های تشخیص رایانه به کامپیوتر تا برنامه های پیشرفته فعلی در یادگیری عمیق امروز ، که شروع به نمایش می گذارد ، ادامه دارد. عملکرد یکسان با کارشناسان بالینی.


در بخش آخر ، این کتاب با توصیف مفهوم نرم افزار به تازگی معرفی شده به عنوان یک وسیله پزشکی ، و همچنین روشهای خوب و ملاحظات مربوط به آموزش و آزمایش یادگیری ماشین ، دیدگاهی در مورد پیچیدگی اعتبار سنجی برنامه های هوش مصنوعی برای استفاده تجاری دارد. سیستم های استفاده پزشکی. مسئله شناسی باز در مورد اعتبار سنجی برای استفاده عمومی از سیستم هایی که به طور ذاتی به طور مداوم از طریق داده های جدید تکامل می یابند نیز بررسی شده است.


این کتاب علاوه بر محققان و متخصصان پزشکی فعال در حوزه تصویربرداری پزشکی ، که خواهان درک بهتر این فن آوری ها و آینده این رشته هستند ، برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی فیزیک پزشکی ، مهندسی پزشکی و علوم کامپیوتر نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.


امکانات:


یک نمای کلی قابل دسترسی و در عین حال دقیق از این زمینه

موضوع داغ و در حال رشد را کاوش می کند

دیدگاه میان رشته ای را فراهم می کند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.