Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

لیزر در مداخلات قلبی عروقی

از زمان معرفی دستگاه های لیزر به علوم پزشکی ، این فناوری علاقه زیادی ایجاد کرده است. به طور خاص ، ویژگی های فیزیکی منحصر به فرد لیزر و فعل و انفعالات دقیق بافت زیستی ، این منبع متنوع انرژی بیولوژیکی را به ابزاری جذاب برای اهداف درمانی متعدد در پزشکی قلب و عروق تبدیل می کند. در طی 2 دهه گذشته استفاده از فن آوری لیزر به یک مولفه مهم برای مدیریت بیماران مبتلا به بیماریهای قلبی عروقی پیچیده تبدیل شده است.   در این دوره زمانی ، فناوری پیشرفته لیزر شامل انواع مولدهای طول موج ، کاتترهای تازه طراحی شده و مجموعه ای از الیاف نوری پیشرفته معرفی شده و در گردش خون قلبی عروقی اعمال می شود. تکنیک های لیزر بهبود یافته در اتاق های کاتتریزاسیون قلب و اتاق های عمل برای درمان سندرم های کرونر ایسکمیک ، بیماری انسداد شریانی محیطی و سایر شرایط ترومبوتیک آترواسکلروتیک اجرا شده است. علاوه بر این ، در طول این بازه زمانی 20 ساله ، چندین مطالعه بالینی چند مرکز و تک مرکز با تمرکز بر نقش و استفاده از لیزرها در عروق کرونر و محیطی منتشر شده است. و در زمینه گسترش سریع الکتروفیزیولوژی قلب مداخله ای ، اخیراً فناوری لیزر در مدیریت شکستگی ، رها شده و سو mal عملکرد ضربان سازهای قلب و دفیبریلاتورهای اتوماتیک انقلابی ایجاد کرده است. در نتیجه ، جایگزینی یک عمل جراحی قلب باز دست و پاگیر و پر خطر با استخراج لیزر از راه پوست ایمن و کاملاً کارآمد. این کتاب درسی معتبرترین ، جامع ترین و معاصرترین اطلاعات را شامل پیشرفت تکنولوژی ، تجربه بالینی و جنبه های مربوط به کاربردهای لیزر در پزشکی قلب و عروق ارائه می دهد. این مورد توجه متخصصان قلب ، جراحان عروق و رادیولوژیست مداخله ای و همچنین دانشجویان پزشکی ، دانشمندان ، دانشجویان مهندسی پزشکی و فارغ التحصیلان خواهد بود.


به روزترین کتاب درسی که کاربردهای لیزر در پزشکی قلب و عروق را پوشش می دهد

ارائه به روز شده علائم بالینی فعلی و تأیید شده برای لیزر درمانی قلبی عروقی ، مانند روش های معیوب سازی و موثر لیزر درمانی

بینش جدیدی در مورد اصول فیزیک لیزر ، از جمله فعل و انفعالات منحصر به فرد انرژی لیزر با اجزای مختلف پلاک آترواسکلروتیک و ترومبوز همراه آن ، فراهم می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.