Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

آینده هوش مصنوعی در سال 2021

  

صحبت از هزاره و نسل بعدی ، که ما را از نسل های پیشین متمایز می کند ، کشف است ، اکنون انسانها تقریباً هر آنچه را که می توانیم به طور مجازی به آن دست بزنیم ایجاد کرده و ساخته اند. تنها چیزی که در بین ما ، پیشینیان ما و نسل بعدی مشترک است ، مغز است - که رفتار ارتباطی ما و نحوه نگرش ما به امور را تغییر می دهد.


هوش مصنوعی ، که بیشتر به عنوان هوش مصنوعی شناخته می شود ، دهه ها پیش بینی شده بود ، اما در ابتدا فقط با روبات ها ارتباط داشت. با این حال ، در آن زمان ، هوش مصنوعی تقریباً به هر چیزی که از آن استفاده می کردیم و اسمارت می نامیدیم پیوست.


هوش مصنوعی چیزی است که نرم افزار به عنوان یک انسان عمل می کند. رفتار خود را مانند انسان نشان دهد همیشه به عنوان چیزی با پتانسیل فوق العاده و به اندازه کافی قابل توجه دیده می شود ، مشاهده می شود و پیش بینی می شود که باعث می شود ما در سطحی راحت بنشینیم ، آرامش داشته باشیم در حالی که برخی از مشاغل ما بهتر مراقبت می شوند ، در وقت ما صرفه جویی می کند و انرژی و تلاش ما را برای انجام کارها کاهش می دهد.


برنامه نویسی:

این ما را با دنیای جدیدی آشنا می کند که در آن می توانید کارهایی را انجام دهید - هرگز فکر نمی کردید که می توانید آن را انجام دهید. هوش مصنوعی ما را متصل می کند و به عنوان یک انتقال بین اقدامات مجزا عمل می کند. این بدان معناست که به ما اجازه می دهد به طور همزمان در بسیاری از موارد دخیل باشیم ، مانند ترجمه از یک زبان به زبان دیگر در یک لحظه یا سفارش نمک از آن میز.


از زمان ظهور رایانه ها ، ما از مجموعه ای از قوانین برای مدیریت اعمال خود استفاده کرده ایم - زیرا هر برنامه به ما امکان تنظیم از صفحه تنظیمات را می دهد. گنجاندن فناوری مشابه در هوش مصنوعی شامل فقدان قوانین و الگوریتم های آموزش کامپیوتر برای اتصال آن به عمل است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.