Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

فیزیک متحد کننده شتاب دهنده ها ، لیزرها و پلاسما

  

توضیحات کتاب


فیزیک شتاب دهنده ها ، لیزرها و پلاسما با یکپارچه سازی ، فیزیک شتاب دهنده ها ، لیزرها و پلاسما را همزمان با روش صنعتی اختراع معرفی می کند ، تکنیکی که به ما یاد می دهد مشکلات و راه حل های مشابه بارها و بارها در رشته های به ظاهر متفاوت ظاهر می شوند. این رویکرد منحصر به فرد پل هایی ایجاد می کند و ارتباطات بین سه حوزه فیزیک فوق را که برای توسعه نسل بعدی شتاب دهنده ها ضروری است ، ایجاد می کند.


دارای بیش از 200 تصویر ، این متن بسیار بصری:


از TRIZ برای ادغام و پیوند بخشهای مختلف علم استفاده می کند


از ریاضیات سنگین اجتناب می کند ، با استفاده از محاسبات پشتیبان برای انتقال اصول کلیدی


شامل تمرینات پایان فصل با تمرکز بر فیزیک و کاربردهای روش ابتکاری است


کتابچه راهنمای راه حل ها با پذیرش دوره واجد شرایط موجود است


فیزیک متحد کننده شتاب دهنده ها ، لیزرها و پلاسما یک مسیر را از ایده تا اجرای عملی نوآوری های علمی و فناوری ترسیم می کند. این کتاب برای دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد و همچنین دانشمندان ارشد علاقمند به افزایش توانایی های خود برای کار موفق در توسعه نسل بعدی امکانات ، دستگاه ها و ابزارهای علمی تولید شده از هم افزایی شتاب دهنده ها ، لیزرها مناسب است. و پلاسما


فهرست مطالب

مبانی شتابدهنده ها و هنر اختراع. پویایی عرضی. تابش سینکروترون. هم افزایی بین شتاب دهنده ها ، لیزرها و پلاسما شتاب متعارف. شتاب پلاسما. منابع نوری لیزرهای الکترون آزاد  شتاب دهنده لیزری پروتون و یون دستکاری ، سرمایش ، میرایی و پایداری پرتو پیشرفته اختراعات و نوآوری در علم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.