Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

کتاب راهنمای نوروفوتونیک

توضیحات کتاب

  
کتاب راهنمای نوروفوتونیک یک نمای کلی از نوروفوتونیک ارائه می دهد که استفاده از فناوری های نوری پیشرفته برای ضبط، تحریک و کنترل فعالیت مغز را پوشش می دهد و بینش و مزایای جدیدی را نسبت به ابزارهای معمولی به دلیل سازگاری و ماهیت غیر تهاجمی نور به دست می دهد. .

این کتاب شامل 30 شکل رنگی، به مطالعات عملکردی سیگنال‌های عصبی عروقی، متابولیسم، تحریک الکتریکی، و همودینامیک، و همچنین کاربردهای بالینی برای تصویربرداری و دستکاری ساختار و عملکرد مغز می‌پردازد. موضوع وحدت بخش نه تنها برجسته کردن فناوری، بلکه نشان دادن این است که چگونه این روش های جدید برای پیشرفت هایی که منجر به پیشرفت در توانایی ما برای مدیریت و درمان بیماری های مغز انسان می شود، حیاتی می شوند.

ویژگی های کلیدی:

اولین کتاب اختصاصی در مورد تکنیک های نوری پیشرفته برای سنجش و تصویربرداری در سطوح سلولی، مولکولی، شبکه و کل مغز را ارائه می دهد.
نحوه استفاده از روش‌ها برای اندازه‌گیری، کنترل، و ردیابی رویدادهای مولکولی در سلول‌های عصبی زنده را، هم در تحقیقات پایه و هم در عمل بالینی، برجسته می‌کند.
طیف وسیعی از رویکردها، از اپتوژنتیک تا روش‌های عملکردی، تحریک نوری، تشریح نوری، تصویربرداری چند مقیاسی، میکروسکوپ و تصویربرداری ساختاری را پوشش می‌دهد.
شامل فصل‌هایی است که استفاده از تصویربرداری رنگ حساس به ولتاژ، تصویربرداری همودینامیک، تصویربرداری چند فوتونی، مالتی پلکس زمانی، میکروسکوپ چند صفحه‌ای، تصویربرداری نوری آکوستیک، طیف‌سنجی مادون قرمز نزدیک، و دستگاه‌های تصویربرداری عصبی مینیاتوری را برای ردیابی فعالیت قشر مغز نشان می‌دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.